09 listopada 2020

143. Ziaja - Krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea


Hej :)

Tym razem kolejna recenzja kremu do rąk z Ziaji. Tym razem postanowiłam wypróbować ten z proteinami kaszmiru i masłem shea.


Opis producenta:

Działanie kosmetyczne:
- nawilża dłonie nawet po częstym myciu
- łagodzi dyskomfort suchej i popękanej skóry
- wzmacnia naturalną barierę ochronną
- przywraca elastyczność i gładkość naskóra
- pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie

Moja opinia:

Opakowanie standardowe jak na tą markę przystało tzn. biała odkręcana tubka. Tym razem szata graficzna w fioletowym kolorze. W środku 100ml produktu, którego koszt wynosi około 4zł. Przy codziennym stosowaniu dwa lub trzy razy w ciągu dnia starcza na około miesiąc czasu.
Krem ma bardzo kosmetyczny i przyjemny zapach. Nie ma problemu z rozprowadzeniem kremu.


Krem szybko się wchłania i się nie klei. Skóra po użyciu rzeczywiście jest nawilżona, gładka i miękka w dotyku. Jeśli chodzi o wzmocnienie i pielęgnację paznokci to nie zauważyłam żadnego efektu. Jest to kolejny produkt, w którym opis producenta niemal w 100% jest zgodny z faktycznym działaniem produktu.
Moim zdaniem jest to dobry produkt, który nawilża skórę dłoni. Jednak przy bardzo wysuszonej skórze podejrzewam, że krem niestety może się nie sprawdzić.

Pozdrawiam


14 komentarzy:

  1. Kiedyś miałem i taka parafinka o ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i w sumie mam o nim takie zdanie, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten krem. Faktycznie jest ok dla dłoni w dobrej kondycji ale jak dłonie są mocno wysuszone to nie daje rady

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tego kremu i innych z Ziaja, gdy byłam na studiach. Aż mi się przypomniały tamte czasy patrząc na ten krem :D Był tani i dobry, wtedy nie zwracało się tak uwagi na składy to byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę takie dobre coś za tak niewiele:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koleżanka z pracy często mnie częstuje tym kremem :D mega nawilżajacy nie jest, ale na takie lekkie wysuszenie doraźnie zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo przesuszoną skórę dłoni, więc u mnie mógłby nie dać rady ;) Choć nigdy nie wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię kremów do rąk z Ziai
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przetestowałabym ten krem do rąk :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten krem jest bardzo popularny, bo często go widuję na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam, że przyjemnie pachniał. Więcej nie pamiętam;).

    OdpowiedzUsuń