09 stycznia 2021

160. Ziaja - Krem 25+, Krem nawilżający matujący


Hej :)

Jest to mój drugi krem z Ziaji jaki miałam okazję przetestować. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdza zapraszam na dalszą część wpisu :)


Opis producenta:

Lekki, nawilżający krem. Zapewnia efekt matowej cery oraz zmniejsza widoczność porów skóry i zaskórników.
Działanie:
- absorbuje nadmiar sebum
- likwiduje połysk i matowi skórę
- zmniejsza aktywność gruczołów łojowych
- redukuje widoczność porów i zaskórników
- wiąże wodę i zapobiega jej nadmiernej utracie
- trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry
- skutecznie regeneruje lipo-strukturę naskórka
- chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem

Moja opinia:

Opakowanie to biały, odkręcany słoiczek z czarnymi napisami. W środku 50 ml kremu za około 10zł. Przy codziennym stosowaniu starcza na jakieś 2 do 3 miesięcy.
Krem ma przyjemną i lekką konsystencję. Pachnie tak kosmetycznie, ale nie jest to zapach bardzo wyczuwalny.
Przede wszystkim krem szybko się wchłania i świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż. Tak jak obiecuje producent skóra jest nawilżona i delikatnie zmatowiona. Przy dłuższym stosowaniu pory i zaskórniki nie są widoczne :) Produkt jest mega wydajny, gdyż wystarczy jego niewielka ilość, aby pokryć całą twarz. Dodatkowo nie zapycha i nie zostawia tłustej warstwy. Po aplikacji nasza skóra jest świeża i wygląda na zdrową.
Moim zdaniem to jeden z niewielu kremów jakie znam, które potrafią chociaż w minimalnym stopniu zredukować widoczność porów i zaskórników. Sprawdzi się przede wszystkim do cery tłustej i mieszanej.  

Pozdrawiam


13 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję ten krem, bo uwielbiam kremy do twarzy z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś krem ziaji i jakoś nie przypadł mi mocno do gustu. Jednak przyjemnych zapachów nie da się im odmówić. Mimo różnego działania, z zapachu ich produktów zawsze byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co pamiętam nigdy nie testowałam produktów marki Ziaja.
    Krem jest interesujący :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. It seems a new brand for me, very interesting!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam juz swoj krem, ale produkty z ziaji bardzo dobrze znany i szczerze mowiac nigdy sie na nich nie zawiodlam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremik akurat skierowany zdecydowanie nie do mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś bardzo lubiłam się z Ziają, teraz zdecydowanie bardziej stawiam choćby na Tołpę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej kiedyś ten kremik był bardzo popularny na joutubach:) ale mnie nigdy nie korcił zawsze miałam innych zapasy^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaja niestety jest słaba składowo, a szkoda bo ma potencjał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak swego czasu bym bom na ten krem ;p

    OdpowiedzUsuń