05 stycznia 2021

159. Makijaż nowościami z Biedronki

 

Hej :)


Dziś makijaż nowościami z Biedronki czyli zimowa kolekcja Bell: puder, rozświetlacz i błyszczyk oraz paleta cieni od Eveline, która również jest dostępna w Biedronce. Na wstępie pragnę Was również przeprosić za jakość zdjęć, ale moja karta z aparatu została w Polsce więc nie mam jak po nią jechać. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Twarz z nałożoną pielęgnacją:



Gotowy makijaż:






 Lista użytych kosmetyków:

  • baza pod makijaż: Essence - Prime+ Studio - Mattifying + pore minimizing primer - Matująca baza pod makijaż z czarną glinką minimalizująca pory
  • podkład: Lovely - Camouflage Foundation - Kryjący podkład do twarzy; kolor: 3 ivory
  • korektor: L'oreal - Infaillible, More Than Concealer - Korektor; kolor: 326 vanilla
  • puder pod oczy: Max Factor - Miracle Veil Radiant Loose Powder - Sypki puder rozświetlający 
  • puder: Bell - Let It Bake Powder - Transparentny puder utrwalający
  • bronzer i róż: Makeup Revolution - Ultra Sculpt & Contour Kit - Zestaw do konturowania; kolor: ultra fair c01
  • rozświetlacz: Bell - Snow Storm Glow - Intensywnie błyszczący rozświetlacz do twarzy i ciała
  • stylizacja brwi: Freedom Makeup London - Pro Eyebrow - Paletka do stylizacji brwi; kolor: medium-dark
  • baza pod cienie: Makeup Revolution - Eye Primer
  • cienie do oczu: Eveline - Harmony - Paleta 10 cieni do powiek
  • kredka na linię wodną: Essence - Kajal Pencil - Kredka do powiek; kolor: 04 white
  • tusz do rzęs: Eveline - Volumix Fiberlast Mascara Ultra Length & Curl up - Tusz do rzęs wydłużająco-podkręcający
  • błyszczyk: Bell - Fire on the Snow Lip Gloss - Błyszczyk do ust z efektem lawy
  • mgiełka: Catrice - Prime and Fine - Multitalent Fixing Spray - Spray utrwalający makijaż

Tak wygląda makijaż po 7 godzinach:





Skupiając się na nowościach to paleta cieni jest idealna przede wszystkim dla osób początkujących, gdyż cienie są delikatne i łatwo się blendują. Poza tym paleta jest bezpieczna jeśli chodzi o kolorystykę. Co do pudru to przepięknie pachnie słodką wanilią jednak nie każdemu zapach przypadnie do gustu, gdyż jest dosyć intensywny. Za to niesamowicie utrwala podkład i wygląda przepięknie na twarzy. Jeśli chodzi o rozświetlacz to jeśli dobrze go rozetrzemy nie zostawia jasnej plamy (jest niemalże biały na swatch'u). Fani mocnego błysku jednak nie będą zadowoleni z efektu jednak ja czasem lubię takie delikatne rozświetlenie. Co do błyszczyka to jest to najgorszy błyszczyk jaki miałam. W opakowaniu wygląda pięknie jednak ciężko równomiernie rozprowadzić go na ustach, a przy tym się rozwarstwia i pachnie czymś słodko-gorzkim. Jeśli chodzi o resztę makijażu to podkład jest genialny. Tusz do rzęs również mi się podoba jak i spray utrwalający. Kredka utrzymała się nawet długo, a konturowanie zostało nienaruszone.

Jak Wam się podoba makijaż?
Znacie te nowości? Jak Wam się sprawdzają?


Pozdrawiam :)




17 komentarzy:

  1. Dobrze wygląda po tylu godzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super! Mam z Biedronki kredkę do brwi, marki Bell i jest suuper :) Robi mega naturlane wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny delikatny makijaż z nutą koloru :) Zastanawiałam się nad tym rozświetlaczem, ale zniechęciły mnie opinie na temat tego, że zostawia na twarzy biały ślad. Jeżeli dodatkowo blask jest słaby to bym się z nim nie polubiła, ponieważ jestem fanką mocnego błysku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makijaż, fajnie wyeksponował kolor Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale ekstra! i jak pieknie wyiagnelas! ja bym tak nie umiałą :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. oczy i buzię to masz wiele fotogeniczną:) fajnie wyszło i się utrzymało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy to kwestia oświetlenia czy to podkład jest tak jasny, bo cera wygląda prawie biało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to światło :) Chociaż w sumie aparat też zjada kolory niestety :(

      Usuń
  8. Makijaz wygląda świetnie- masz przepiękne, bardzo hipnotyzujące oczy. Zeby było zabawniej najpierw przeczytałam tutuł posta jako makijaż z biedronkami ( panicznie się ich boję) więc aż mnie sparaliżowało- na szczęście kosmeryki z Biedronki z prawdziwymi biedronkami nie maja nic wspólnego :-D

    pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Super się trzyma! Przepiękny makijaż :) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż i masz piękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ale pięknie Ci w tych kolorkach :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2020/12/zimowa-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń