25 maja 2019

43. Bell - Perfect Skin - Baza pod cienie do powiek


Hej :)

Baza pod cienie do powiek to ostatnimi czasy produkt niezbędny (przynajmniej dla mnie), jeśli planujemy makijaż oka, nie tylko samym tuszem do rzęs.
Co prawda moje opakowanie już trochę przeszło co widać poniżej, ale to znak, że kosmetyki tej firmy wcale nie są takie złe :)



Moja opinia:

Baza znajduje się w szklanym słoiczku z nakrętką. Z tego co wiem bazy są pakowane w różne opakowania, ale akurat słoiczek nie bardzo przypadł mi do gustu. Jeśli mamy długie paznokcie bardzo ciężko wyciągnąć produkt z opakowania. Dlatego preferuję produkty w tubce.
Konsystencja bazy jest gęsta i zbita w jasnofioletowym kolorze. Produkt jest bezzapachowy. 


Baza bardzo dobrze się rozprowadza na powiece, przedłuża trwałość cieni. Cienie nie zbierają się w załamaniach powieki, co jest dużym plusem. Produkt się nie ściera i nie wałkuje. Baza jest wydajna i nie wysycha. Używam jej już jakieś trzy miesiące, co prawda nie codziennie, ale jeszcze sporo mi jej zostało. Produkt kosztuje około 20 zł. Wiadomo, że za tą cenę na pewno możemy znaleźć coś lepszego. Moim zdaniem produkt działa. Robi to co powinien, czyli przedłuża trwałość cieni, a to jest chyba najważniejsze. Ja jestem zadowolona. 

Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Fajna, rzetelna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pierwszy raz ją widzę. Ja póki co używam bazy z inglota. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny ja dawwno nie używałam bazy pod cienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy bazy pod cienie z Bell nie miałam :) Tak jak Ty wolę tubkę niż słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam kiedyś bazę DAX cosmetics ale po jej (nie)zużyciu zaniechałam tego typu kosmetyki, wolę zainwestować w dobre jakościowo cienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bazy z Bell jeszcze nie miałam, aktualnie używam z Hean i sprawdza się dobrze. Jeżeli produkt działa i jesteś zadowolona, to nie ma sensu szukać innego.

    OdpowiedzUsuń