31 maja 2019

44. Lirene Dermoprogram - Nawilżający tonik z kwasem hialuronowym


Hej :)

Dzisiaj pod lupą ląduje tonik od Lirene :)



Opis producenta:

Bezalkoholowy tonik reguluje pH skóry, delikatnie ją oczyszczając i odświeżając. Kwas hialuronowy głęboko nawilża i tworzy na skórze ochronny film, który chroni ją przed utratą wody. Ekstrakt z ogórka dogłębnie oczyszcza pory. Aloes łagodzi podrażnienia i wspomaga procesy regeneracyjne. Wyciąg z lipy w połączeniu z alantoiną doskonale wygładzają i koją.

Moja opinia:

Opakowanie to przeźroczysta buteleczka otwierana u góry. Dzięki temu wiemy ile produktu nam jeszcze zostało. Szata graficzna w odcieniach turkusu bardzo ładna i również prosta. 200 ml produktu za jedyne 12 zł. Jest to dobra cena i świetna jakość. Dodatkowo nie ma problemów z dostępnością. Znajdziemy go chyba w każdej drogerii.
Zapach jest bardzo przyjemny, jednak nie wiem do czego by go porównać. Mi się bardzo podoba.
Tonik dobrze nawilża, nie powoduje uczucia ściągnięcia, nie podrażnia i oczyszcza. Skóra po użyciu rzeczywiście jest odświeżona i przygotowana na aplikację kremu czy innych produktów. Co do regeneracji nie zauważyłam efektów. 
Tonik powinien odświeżać i oczyszczać skórę i ten produkt robi wszystko to co potrzeba. Ja jestem bardzo zadowolona z efektów i na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę.

A Wy jakich toników używacie?
Który Wam się sprawdza najbardziej?


5 komentarzy:

  1. Ostatnio miałam tonik z Nivea a teraz mam jakiś z Lirene:) póki co jest ok ale zobaczę co będzie dalej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam kosmetyków Lirene :p
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. mjiałam go kiedyś ale za bardzo nie pamiętam jak się srawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że produkt się sprawdza. Będę miała go na uwadze przy kolejnych zakupach w drogerii Rossmann. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dawno nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń