20 września 2019

60. Nudziaki ze skórą węża


Hej :)

Dzisiaj już powoli wchodzę w jesienny klimat. Co prawda za jesienią nie zbyt przepadam no, ale jesienna stylizacja paznokci musi być :) Tym razem delikatne nudziaki z dodatkiem skóry węża.


Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- Semilac - Creamy Muffin - 136
- Semilac - Black Diamond - 031


Standardowo zaczęłam od przygotowania paznokci tzn. usunęłam skórki, wypiłowałam i zmatowiłam paznokcie oraz nałożyłam primer. Następnie zaaplikowałam bazę na paznokcie i utwardziłam w lampie. Następnie przepięknym mlecznym kolorem nr 136 pokryłam wszystkie paznokcie. Nałożyłam dwie warstwy, każdą kolejno utwardzając w lampie. Następnie zmieszałam top z czarnym kolorem i pomalowałam kawałek paznokcia. Następnie topem porobiłam kropki i dopiero utwardziłam w lampie. Tak powstał efekt skóry węża. Następnie wszystkie paznokcie pokryłam topem i utwardziłam w lampie. Na skórki nałożyłam oliwkę i gotowe :)


A Wy jakich kolorów używacie jesienią na paznokciach?

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. ja ostatnio biel z zróżem jakos tak mi sie podoba u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie mam czerwień, ale muszę zdecydowanie zmienić to na jakiś nudziakowy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i uniwersalna stylizacja! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie nudziaki :) do wszystkiego pasuje :) bardzo ładnie i estetycznie wykonane pazurki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor nude lubie o każdej porze roku, jedn taki delikatny i nie rzucajacy sie w oczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) Ten odcień nude jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają te pazurki. Ja lubię kolor musztardowy, gdy za oknem jesienna plucha :)

    OdpowiedzUsuń