27 września 2019

61. Dax Cosmetics - Masło kakaowe do ciała z koenzymem Q10


Hej :)

Prawdę mówiąc to masło mam już tak długo, że nawet nie pamiętam, kiedy i gdzie je kupiłam. Dodatkowo jest to jedyny produkt, który posiadam tej firmy. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził to zapraszam na recenzję :)


Opis producenta:

Zawiera skoncentrowane masło kakaowe, które znakomicie regeneruje i intensywnie nawilża działa ujędrniająco i odmładzająco.
Karmel pogłębia naturalny odcień karnacji.
Koenzym Q10 wspomaga regenerację skóry.
Apetyczny kakaowy zapach poprawia nastrój i dodaje energii.

Moja opinia:

Opakowanie jak na masło przystało to dosyć duży słoiczek, w karmelowych kolorach z niebieskimi napisami. Znajdziemy tu 250 ml produktu.
Konsystencja produktu jest gęsta, lekko kremowa. Posiada piękny beżowy kolor i przepięknie pachnie kakaem. 
Masło super się rozsmarowuje na skórze i dosyć szybko się wchłania. Po aplikacji skóra przepięknie pachnie i dzięki zawartemu karmelowi nasza karnacja wygląda zdecydowanie lepiej niż przed aplikacją. Produkt rzeczywiście mocno nawilża i ujędrnia naszą skórę. Dodatkowo kakaowy zapach działa odprężająco, poprawia nastrój, dzięki czemu mamy ochotę wysmarować się od stóp do głów tym masłem. 
Według mnie jest to dobry produkt, który sprawdza się w 100%. Zdecydowanie na plus jest również to, że nasza karnacja od razu wygląda lepiej, a skóra przepięknie pachnie. Ja jestem zadowolona z efektu i szczerze mogę Wam to masło polecić :)

Używacie kakaowych produktów?

Pozdrawiam


13 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam, ciekawa jestem czy jest w innym smaku ponieważ zapach kakao jakoś do mnie nie przemawia..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale lubię masło kakaowe, takie surowe kupuję :)

    OdpowiedzUsuń







  3. Ja jak już to wybieram balsamy do ciała ale jak masełko to też użyję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. That product looks very interesting. Thank you for review.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/armaniprive-rose-alexandrie_25.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden krem od Avon, włąśnie kakaowy i jest super :) Fajnie nawilża

    OdpowiedzUsuń
  6. Koenzym Q10 to super składnik i ma działanie odmładzające, więc dla mnie to duży plus;).

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys uzywalam kakowe coś z ziaji, ale obecnie nie szukam tego typu produktow:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię wszelkie masełka do ciała, ale wszystkie zawsze szybko mi się kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię masełka do ciała, z tego typu używałam jedynie masło kakaowe z Ziaji i pamiętam że polubiłam go szczególnie za zapach, myślę że ten jest równie interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki. Fajnie, ze produkt dodatkowo ujedrnia skore :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Do smarowania ciała nie testuje już nic. Po wielu latach znalazłam idealny produkt dla mojej skóry. Chociaż nie powiem, kusisz tym masłem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię masła do ciała, ale takie bez parafiny w składzie :D

    OdpowiedzUsuń