17 lipca 2021

214. Tołpa - Botanic, Green - Łagodny płyn micelarny-tonik 2w1


Hej :)

Prawdę mówiąc kosmetyków marki Tołpa nigdy nie używałam. Jednak już od dłuższego czasu miałam w planie zakup któregoś z ich produktów. Padło na płyn micelarny-tonik. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził to zapraszam na dalszą część wpisu :)


Opis producenta:

Nasz płyn micelarny-tonik 2w1 działa na dwa sposoby: łagodnie oczyszcza i tonizuje skórę. Można go używać również do demakijażu oczu i ust. Nawilża i łagodzi podrażnienia. Odświeża i przywraca komfort. Jest przeznaczony do stosowania bez użycia wody.

Moja opinia:

Opakowanie to przeźroczysta butelka zamykana na zatrzask. Niestety trzeba pilnować czy opakowanie na pewno jest zamknięte, gdyż ja go dobrze nie domknęłam przez co dosyć sporo produktu mi się wylało niestety :( Szata graficzna prosta i przyjemna dla oka. W środku 200ml produktu za około 19zł.
Konsystencja jest płynna i przeźroczysta. Posiada bardzo ładny zapach. Taki kosmetyczny, a jednocześnie naturalny.
Jeśli chodzi o mnie to używałam go głównie jako toniku i pod tym względem sprawdza się świetnie. Dobrze oczyszcza naszą skórę i przygotowuje do następnych etapów pielęgnacji. Nie wysusza, nie czuć uczucia ściągnięcia i nie podrażnia naszej cery. Skóra po aplikacji jest nawilżona i odświeżona. Natomiast jeśli chodzi o działanie jako płynu micelarnego (to również sprawdziłam :P) to również się sprawdza, gdyż zmywa makijaż z twarzy. Jeśli chodzi o oczy to nie próbowałam, gdyż zbyt wiele produktów podrażnia moje oczy.
Moim zdaniem jest to dobry produkt, który sprawdza się jako płyn micelarny jak i tonik. Ja na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę, gdyż jest to bezproblemowy płyn, który po prostu się sprawdza.

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Po kosmetyki od tołpy sięgam od czasu do czasu. Z jednych jestem bardziej zadowolona, z innych mniej, ale bardzo lubię tę markę. Fajne jest też to, że mają kosmetyki w miniaturowych opakowaniach i czasem kupuję je, gdy jadę np. w delegację i mam ograniczony bagaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno przekonałam się do miniatur 😀

      Usuń
  2. miałam go kiedyś ale nie zrobił na mnie szczególnego wrażenia, dlatego raczej nie sięgnę po niego kolejny raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć,że jeden kosmetyk może mieć różne opinie i nie każdemu się sprawdzi 😀

      Usuń
  3. Nie wiem, czy kiedyś go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń