20 lipca 2021

215. Soraya - Taurynowa energia, Rozświetlający krem pod oczy na dzień i na noc


Hej :)

Kremy pod oczy to te produkty z których zazwyczaj jestem średnio zadowolona. Zazwyczaj działają, ale nie jest to takie działanie jakie bym chciała mieć. Jak było tym razem?


Opis producenta:

Rozświetlający krem pod oczy tauryNOWA ENERGIA łączy w sobie energetyzującą moc tauryny, nawilżającą skuteczność cukru morskiego i rozświetlające działanie Energy shine complex.
Roślinna tauryna doładowuje energią fibroblasty, stymulując ich centra energetyczne, w efekcie redukuje zmarszczki. Dodatkowo chroni skórę przed negatywnym wpływem wolnych rodników, nie pozwalając rozpędzić się procesom prowadzącym do starzenia.
Cukier morski nawilża szybciej i skuteczniej niż kwas hialuronowy. Aktywnie stymuluje syntezę ceramidów w naskórku, dzięki czemu wzmacnia go i wspomaga procesy regeneracyjne.
Energy shine complex widocznie rozświetla skórę wokół oczu, usuwa oznaki zmęczenia.

Moja opinia:

Jak na krem pod oczy przystało opakowanie to mała tubka z zakrętką. Szata graficzna w odcieniach pomarańczu prezentuje się świetnie. W środku 15 ml produktu za około 28zł.
Krem jest w jasno pomarańczowym kolorze. Ma gęstą, kremową konsystencję i nie posiada zapachu.
Produkt szybko się wchłania przez co sprawdza się jako baza pod makijaż. Aplikacja jest przyjemna i nie sprawia problemów. Krem należy do wydajnych kosmetyków. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam zmniejszenie sińców pod oczami. Dodatkowo krem nawilża i rozświetla delikatną okolicę pod oczami. Poza tym nie podrażnia, nie wysusza i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Po aplikacji skóra pod oczami wygląda na wypoczętą i promienną.
Moim zdaniem jest to jeden z lepszych kremów pod oczy jakie miałam okazję testować. Jednak jest to lekki krem, który nie sprawdzi się u osób, które mają nieco większe problemy ze skórą pod oczami.

Pozdrawiam


11 komentarzy:

  1. Lubię rozświetlające kremy pod oczy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubię gęściuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie lekkie kremy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się na moje sińce pod oczami;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj te nieszczęsne sińce pod oczami ;) to chyba krem dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam,że należę do mniejszości 😛

      Usuń
  6. To fakt, ciężko jest znaleźć dobry krem pod oczy. Przynajmniej ja ciągle szukam :) Fajnie, że ten się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń