25 października 2019

65. Ziaja - Krem do rąk z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5


Hej :)

Prawdę mówiąc kremów do rąk nigdy nie używałam, ale postanowiłam to zmienić. Padło na krem do rąk z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5 od marki Ziaja.



Opis producenta:

Działanie kosmetyczne:
- odczuwalnie nawilża skórę dłoni
- doskonale zmiękcza i wygładza naskórek
- łagodzi podrażnienia doni, szczególnie po pracach domowych
- pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie

Aplikacja kosmetyczna:
- subtelnie pachnie i szybko się wchłania
- idealny do używania w każdym momencie dnia

Moja opinia:

Białe opakowanie w tubce z ciemnoniebieskimi napisami. Zwykłe i proste. W środku 100 ml produktu za jedyne 4zł. Nawet jeśli miałby się nie sprawdzić to i tak nie będzie szkoda wyrzucić za taką cenę :)
Produkt posiada rzadką konsystencję i jest koloru białego. Zapach delikatny i przyjemny. Jeśli miałabym go do czegoś porównać to pachnie tak kosmetycznie bym powiedziała.
Krem bardzo szybko się wchłania. Nawilża skórę dłoni, zmiękcza naskórek. Skóra po aplikacji jest bardzo przyjemna i miękka w dotyku. Nie pozostawia tłustej warstwy. To kolejny z niewielu produktów, w którym opis producenta jest zgodny z faktycznym działaniem kosmetyku.
Dla mnie jest to produkt godny uwagi, którego możemy używać w ciągu dnia tyle razy ile tylko zechcemy. Wydaje mi się, że do wymagającej skóry dłoni niestety się nie nada. Ja na pewno jeszcze nie raz ten krem zakupię.

Pozdrawiam


13 komentarzy:

  1. Może skuszę się na niego, ze względu na nadchodzącą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak napisałaś, jest to krem bardziej nadający się do profilaktycznej pielęgnacji skóry dłoni, niż dla dłoni bardziej wymagających. Osobiście stosuje takie "średnie" i niedrogie kremy w ciągu dnia, natomiast na noc nakładam coś cięższego i bogatszego. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam duzy sentyment do kremów z Ziaja :) Bardzo lubie zapachy ich kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś kiedyś miałąm ten krem, jeszcze jak zaczynałam używać ksometyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten krem, cudownie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również polecam produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kremy z ziaji-pięknie pachną zazwyczaj i są tanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki ziaji bardzo lubię. Zawsze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dłonie są obecnie mega suche, więc nie jestem pewna czy ten krem by podołał ;)

    OdpowiedzUsuń