01 listopada 2019

66. Szybki makijaż na Hallowen


Hej :)

Prawdę mówiąc jest to mój pierwszy makijaż na Hallowen i wiem, że do perfekcji to sporo mu brakuje natomiast postaram się w przyszłym roku zrobić coś zdecydowanie lepszego :)

Tak wygląda twarz z nałożoną pielęgnacją:


A tak prezentuje się gotowy makijaż, który ma przedstawiać ducha:


Lista użytych kosmetyków:

  • podkład: Makeup Rrevolution - Conceal & Define, Full Coverage Foundation (Kryjący podkład do twarzy), kolor: F6
  • rozjaśniacz do podkładów: Hean - Brightener of Foundation Colour (Rozjaśniacz kolorów podkładów)
  • cienie do oczu: Wibo - Neutral Eyeshadow Palette, kolory: light fantasy, smoky black

To tyle na dzisiaj :)

Pozdrawiam :)


12 komentarzy:

  1. O matko, chciałabym mieć tak duże, pełne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow faktycznie bardzo szybki ten makijaż:D i robi efekt wow:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pierwszy makijaż - wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny makijaż ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Ostatnio założyłam swój kanał na yt, będzie mi miło jeśli tam zajrzysz:
    https://www.youtube.com/watch?v=UQr1mgytNK0

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się skojarzyło z duchem zakonnicy ;) Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na pierwszy raz nie jest tak źle :) Taki tajemniczy ten makijaż. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbyś wyszła tak gdzieś wieczorem, na ulicy gdzie byłabym tylko Ty i ja to - dzwoń po karetkę, mam zawał ;D

    OdpowiedzUsuń