09 stycznia 2020

76. Essence - Metal Shock - błyszczyk do ust


Hej :)

Kosmetyków Essence zaczęłam używać niedawno, a ten błyszczyk to pierwszy z tej firmy jaki posiadam.


Opis producenta:

Błyszczyk do ust posiada innowacyjną, delikatną formułę, która gwarantuje modne, metaliczne wykończenie. Konsystencja łatwo się rozprowadza i nie pozostawia uczucia lepkości.

Moja opinia:

Opakowanie jest standardowe jak przystało na błyszczyki. Posiada aplikator i widać ile produktu nam ubyło. W środku 5 ml, którego koszt wynosi około 14 zł. Przy codziennym stosowaniu starcza na ponad 3 miesiące. Mój kolor to 04 mercury.
Konsystencja jest kremowa, a zarazem gęsta. Produkt przyjemnie pachnie. Jest koloru jasnoróżowego z metalicznym połyskiem. Posiada delikatne drobinki, których po aplikacji nie widać. Poza tym jest świetnie napigmentowany.


Po nałożeniu na usta czujemy, że błyszczyk nawilża jednak jest to mylne wrażenie, gdyż po dłuższym czasie podkreśla suche usta i skórki. Jak wiadomo błyszczyki nie są zbyt trwałe, ale ten jeśli nie jemy żadnego posiłku, a tylko spożywamy napoje to dosyć długo utrzymuje się na ustach. Dodatkowo jest przyjemny w noszeniu, nie klei się i nie czuć go na ustach. Metaliczny efekt jest delikatny, a zarazem powalający. Wystarczy tylko wytuszować rzęsy i nałożyć błyszczyk, a nasz makijaż prezentuje się inaczej i ciekawiej zarazem.
Moim zdaniem jest to dobry produkt, który wygląda obłędnie na ustach. Jednak muszę przyznać, że kolor sam w sobie musi się podobać, gdyż nie każdemu może przypaść do gustu.

Pozdrawiam


14 komentarzy:

  1. Ja jestem miłośniczką pomadek jednak;), ale latem nakładam też błyszczyki. Ten ma ładny połysk:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio ciagle nosze błyszczyk na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę pomadki. Nie wiem dlaczego, ale jakiego błyszczyku nie użyję, na każdy mam uczulenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi akurat taki kolor niezbyt się podoba, więc raczej nie skusiłabym się na zakup :/ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam błyszczyków w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że po dłuższym czasie wysusza :( Nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem dobra cena, ja nie miałam jeszcze błyszczyku tej marki. Szkoda, ze nie ma fotki jak sie prezentuje na ustach

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak podkreśla suche skórki, to nie jest dla mnie. Ja niestety mimo codziennego używania peelingu, mam wciąż do tego skłonności.
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosuję błyszczyków :) nie lubię gdy usta się lepią i boję się cokolwiek zjeść czy się napić

    OdpowiedzUsuń
  10. no kolor jest bardzo specyficzny :) a ja dawno nie miałam błyszczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie nigdy nie uzywam błyszczyku do ust więc tym razem się nie skusze :-)

    OdpowiedzUsuń