15 stycznia 2020

77. Soraya - Ideal Beauty - Lekki hydro-krem do cery zmęczonej, pozbawionej blasku na dzień


Hej :)
Kremów z Soraya swego czasu używałam bardzo często. Zazwyczaj były z esencją róży jednak tym razem wybrałam zupełnie inny. Jeśli chcecie wiedzieć jak mi się sprawdził to zapraszam na recenzję :)


Opis producenta:

Jeżeli martwi Cię szara, zmęczona, odwodniona skóra i marzysz o gładkiej, idealnie pięknej cerze, możesz zaufać działaniu Hydro-Kremu dla cery zmęczonej i pozbawionej blasku Soraya IDEAL BEAUTY. 
Nasz Hydro-Krem szybko zwiększa nawilżenie skóry - średnio o 40%, dodatkowo energetyczny zapach daje przyjemny efekt pobudzającej maseczki.
Efekty widoczne już od pierwszego użycia:
- daje uczucie przyjemnego odświeżenia
- subtelnie rozświetla
- cera staje się miękka i gładka
Efekty regularnego stosowania:
- wyraźnie poprawia się komfort i wygląd skóry
- cera jest bardziej wypoczęta i świeża
- skóra staje się miękka i wygładzona

Moja opinia:

Opakowanie to szklany, przeźroczysty słoiczek z białą zakrętką. W środku znajduje się 50 ml kremu, którego koszt wynosi około 30 zł.


Hydro-krem ma konsystencję galaretki. Jest koloru brzoskwiniowego, z niewielkimi błyszczącymi drobinkami. Minimalnie pachnie grejpfrutem, ale dla mnie jest to przyjemny zapach.


Produkt przyjemnie się rozprowadza i jest bardzo wydajny. Niewielka ilość wystarczy, aby pokryć całą twarz. Nakładając miałam wrażenie, że nie nakładam kremu tylko jakąś maseczkę. Podejrzewam, że to chyba zasługa konsystencji.
Po aplikacji skóra dzięki drobinkom delikatnie się rozświetla. Dodatkowo skóra rzeczywiście staje się miękka i gładka. Twarz wygląda na wypoczętą, promienną i jest nawilżona. Produkt jest też świetną bazą pod makijaż. 
Moim zdaniem jest to świetny hydro-krem, gdyż dzięki niemu nasza cera od razu nabiera blasku i wygląda na mniej zmęczoną. Jest to kolejny z niewielu produktów, w których opis producenta zgadza się w niemal każdym calu. Co prawda pierwszy raz spotkałam się z taką konsystencją jeśli chodzi o kremy, ale mimo to jak najbardziej sięgnę po ten krem jeszcze nie raz.

Używacie kremów z Soraya?
Jak Wam się sprawdzają?

Pozdrawiam


14 komentarzy:

  1. Miałam go,fajnie się sprawdzał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna konsystencja, rzeczywiście w sam raz jako baza pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i przyjemna konsystencja :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie konsystencje, nie miałam go, ale zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy krem :) Nigdy nie używałam produktów tej firmy :) Kremik ma świetne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jeszcze nic z tej firmy nie miałam :) świetna recenzja, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dawno nie miałam kremu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy tego kremu, ale z ciekawości chętnie bym go przetestowała :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkt nie dla mojej cery, jednak cieszę się, że Ci się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. That cream sounds like great product. Thank you for review.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/biobaza-exclusive-eye-gel_19.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie używałam - ale ten o żelowej konsystencji bardzo fajnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremy w postaci żelów działają nam mnie tak orzeźwiająco...

    OdpowiedzUsuń