16 listopada 2021

259. Bielenda - Camellia Oil - Luksusowy krem odmładzający pod oczy


Hej :)

Jak zapewne już wiecie mam duże sińce pod oczami i ciężko znaleźć mi dobry krem pod oczy, który chociaż w minimalnym stopniu zrobi coś z tym moim problemem. Czy tym razem trafiłam na dobry krem?


Opis producenta:


Luksusowy krem pod oczy zapewnia skórze wokół oczu pielęgnację wzorowaną na najlepszym koreańskim modelu pielęgnacyjnym. Krem skutecznie poprawia wygląd i kondycję cienkiej, delikatnej skóry wokół oczu. Intensywnie nawilża, ujędrnia, wygładza zmarszczki i ładnie napina skórę pod oczami.

Moja opinia:

Krem jest zamknięty w czarnej tubce z zakrętką i do luksusu niestety mu daleko. W środku 15 ml produktu za około 28zł. Przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem starcza na ponad 2 miesiące.
Kosmetyk ma gęstą, kremową konsystencję o białym kolorze. Posiada zapach na szczęście mało wyczuwalny, gdyż pachnie jakimś zwykłym mydłem.
Przede wszystkim krem szybko się wchłania i jest lekki. Nadaje się pod makijaż. Nie lepi się i nie pozostawia tłustej warstwy. Ja kremy pod oczy trzymam w lodówce, gdyż wtedy jakoś lepiej działają (tak mi się wydaje). Jeśli chodzi o działanie to na pewno nasza skóra jest nawilżona i odżywiona. O wygładzeniu zmarszczek nie ma tutaj mowy chociaż producent twierdzi inaczej. 
Moim zdaniem produkt sprawdzi się dla osób, które nie mają zbyt dużych wymagań jeśli chodzi o skórę pod oczami. Ja jednak dalej będę poszukiwać czegoś lepiej działającego.

Pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. Czyli dobre, ale mogłoby być lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam większych problemów ze skórą pod oczami, więc myślę, że u mnie by się sprawdził. Ale z drugiej strony za tą cenę albo niższą można mieć coś fajniejszego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie polubiliśmy się. OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tego produktu, ale jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdził :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam średnio zadowolona, ale może u Ciebie się sprawdzi 😀

      Usuń
  5. Miałam go i był ok, ale też nic specjalnego nie robił ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wymagającą skórę pod oczami, wiec raczej się nie skuszę :) Ale opakowanie ma ładne :)

    OdpowiedzUsuń