20 listopada 2021

260. Ziaja - Liście Zielonej Oliwki - Oliwkowy tonik z wit. C


Hej :)

Marka Ziaja ma to do siebie, że jedne kosmetyki się sprawdzają, a inne są kompletnie do niczego. Jak zatem wypadł oliwkowy tonik?


Opis producenta:

Polecamy oliwkowy tonik w postaci delikatnej mgiełki. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. Idealny dla każdego rodzaju skóry. Nadaje się pod makijaż.
Liście zielonej oliwki zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz redukują transpidermalną utratę wody.
D-panthenol i witamina C skutecznie i szybko nawilżają naskórek. Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry.

Moja opinia:

Opakowanie to zielona, przeźroczysta buteleczka z atomizerem. Jeśli o mnie chodzi o atomizer w tonikach jest dla mnie zbędny, bo zawsze tonik nakładam na płatek kosmetyczny. W środku 200 ml produktu za około 10zł. Przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem starcza na ponad 2 miesiące.
Jak na tonik przystało ma płynną konsystencję. Ma piękny, orzeźwiający zapach.
Jeśli chodzi o działanie to na pewno odświeża naszą cerę oraz przywraca naturalne pH skórze. Delikatnie nawilża naszą cerę. Nie pozostawia tłustej warstwy i szybko się wchłania. Jeśli chodzi o poprawę kondycji skóry to nie zauważyłam nic takiego.
Moim zdaniem jest to poprawny produkt, który spełnia swoje zadanie bez żadnych dodatkowych działań. Jeśli używamy toniku po to tylko, by przywrócić skórze naturalne pH to ten jest idealny.

Pozdrawiam


15 komentarzy:

  1. Może kiedyś wypróbuję ten tonik oliwkowy. Też mam taką opinię o kosmetykach z Ziaji, że jedne są fajne, a inne nie bardzo:) aktualnie używam z Ziaji toniku ogórkowego i on należy do tych fajnych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna wiadomo, że oliwa jest zdrowa także na włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię toniki, ale tego jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio miałam przerwę od kosmetyków Ziaji ale mam już kilka upatrzonych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że recenzje będą to może znajdę coś nowego 😀

      Usuń
  5. Miałam go i byłam z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestowałabym ten tonik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. może od czasu do czasu bym mogła go poużywać:)

    OdpowiedzUsuń