23 listopada 2021

261. Ziaja - Oczyszczanie - Liście Manuka - Żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień/na noc


Hej :)

Dopiero od jakiegoś czasu tak naprawdę zdałam sobie sprawę z tego, że skórę należy porządnie oczyścić nie tylko z makijażu, ale nawet z zanieczyszczeń, których tak naprawdę nie widzimy. Odkąd używam żeli zauważyłam zdecydowaną poprawę mojej cery. Jednak czy ten żel sprawdził się tak jak powinien?


Opis producenta:

Oczyszczający, spłukiwalny produkt typu 2w1. Łagodnie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
- ściągająco-normalizujący zinic coceth sulfate
Czysta i świeża skóra:
- oczyszcza pory skóry oraz skutecznie usuwa nadmiar sebum
- pobudza złuszczanie martwych komórek naskórka
- wspomaga redukcję zaskórników
- działa nawilżająco i łagodząco
- poprawia wygląd powierzchni skóry
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

Moja opinia:

Opakowanie to plastikowa przeźroczysto-morska buteleczka z wygodnym otwarciem. W środku 200 ml produktu za około 10zł. Przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem starcza na około 2 miesiące.
Żel ma dosyć gęstą konsystencję. Posiada delikatne, morskie drobinki peelingujące i jest biały. Zapach jest przyjemny, orzeźwiający, cytrusowy.
Kosmetyk łatwo się rozprowadza. Co prawda do peelingu mu daleko, gdyż drobinki są drobne więc przy cerze wrażliwej raczej bym uważała. Skóra po użyciu jest oczyszczona i świeża. Dodatkowo jest miękka i delikatna w dotyku. Co prawda żel trochę wysusza, ale ja i tak później nakładam tonik i kremy więc mi to akurat nie przeszkadza. Śmiało mogę też stwierdzić, że wygląd mojej skóry zdecydowanie się poprawił tzn. zaskórników jest mniej jak i innych niespodzianek na twarzy.
Moim zdaniem jest to jeden z lepszych żeli do twarzy jakie miałam okazję testować i na pewno jeszcze do niego wrócę.

Pozdrawiam


12 komentarzy:

  1. O Manuka już miałem okazję czytać, ale w kryteriach żywieniowych, czekałem aż pojawi się w kosmetyce. Jak widzę sprawdza się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie wypróbuję kiedyś ten żel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię liście manuka w kosmetykach❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to mój pierwszy kosmetyk z tym składnikiem 😀

      Usuń
  4. Łooo pamiętam jak o tej linii pisał każdy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień/na noc chętnie bym przetestowała :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak daje efekt w postaci nawet lekkiego wysuszenia to nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię tonik z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń