20 lutego 2020

82. Radical - Szampon regenerujący do włosów farbowanych i zniszczonych


Hej :)


Dzisiaj recenzja szamponu do włosów farbowanych i zniszczonych Radical.




Opis producenta:


Wyjątkowo łagodny i bardzo dobrze tolerowany przez skórę głowy szampon do częstego mycia i pielęgnacji włosów farbowanych i zniszczonych. Specjalnie opracowana, bogata receptura - ekstrakty z miłorzębu i skrzypu polnego, prowitamina B5, proteiny jedwabiu, inulina z cykorii - doskonale wzmacnia, odżywia i regeneruje zniszczone zabiegami fryzjerskimi włosy oraz chroni kolor przed wypłukaniem. Dzięki regularnemu stosowaniu szamponu Radical włosy stają się sprężyste, jedwabiście miękkie i lśniące, a kolor utrzymuje się zdecydowanie dłużej.


Moja opinia:


Opakowanie to przeźroczysta buteleczka z odkręcaną pomarańczową zakrętką. Szata graficzna jest stonowana i prosta w pomarańczowym i zielonym kolorze. W środku znajdziemy 330 ml produktu za niecałe 9zł.

Zapach jest ziołowy, ale bardzo przyjemny. Szampon dosyć dobrze się pieni nawet przy małej ilości więc jest wydajny.
Po aplikacji włosy są oczyszczone, miękkie i lśniące. Jeśli chodzi o kolor to nie wiem czy utrzymuje się dłużej czy nie, gdyż tego nie zauważyłam. Poza tym zawsze chodzę raz na 2 miesiące na farbowanie więc nie mam pojęcia czy chroni kolor przed wypłukaniem. Natomiast na pewno nie należy go stosować samego, ponieważ pojawia się wtedy problem z rozczesaniem włosów. Najlepiej po użyciu szamponu dodatkowo użyć maski lub odżywki do włosów. Plusem jest to, że zmywa różnego rodzaju oleje i maski np. z drożdży bez żadnego wysiłku. 
Moim zdaniem jest to dobry produkt, który oczyszcza nasze włosy i ładnie pachnie. Zdecydowanie minusem jest rozczesanie włosów po użyciu, ale używając jakiejkolwiek maski czy odżywki daje radę.

Używacie szamponów Radical?

Jak Wam się sprawdzają?

Pozdrawiam



15 komentarzy:

  1. Miałam kosmetyki z tej marki i byłam zadowolona. Gdzieś na moim blogu w zakładce recenzje kosmetyków jest o nich recenzja sprzed kilku lat. Pozdrawiam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze to coś nowego. Ciekawa jestem jak by sobie poradził z moimi włosami

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama go używała kiedyś, przyznam że jej pomógł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety mnie po tych szamponach strasznie swędziała głowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie dla mnie. Ja mogę używać tyko jednego szamponu. Inne mi nie pasują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam wypróbować jakiś szampon z tej firmy, ale ostatecznie się nie zdecydowałam. Może w przyszłości, gdy będę potrzebowała mocnego oczyszczenia, to go spróbuję. Na co dzień jednak byłby dla mnie za mocny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestuję ten szampon, bo jestem ciekawa jak zadziała na moje włosy :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety ten szampon się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak! miałam i mega pamiętam właśnei że dośc plątał mi włosy... masakra jakąs, ale zawsze używam i tak odżywki masek itd więc jakoś się tam udawało :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam raz i niestety u mnie totalnie się nie sprawdził :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie.Gdyby tylko dopracowano ten efekt rozczesywania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że włosy ciężko się po nim rozczesują...

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam lata temu i z tego, co pamiętam, to się nie sprawdził u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedys chcyba mialam ale dawno

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam okazje testować ten szampon, niestety u mnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń