27 lutego 2020

83. Manhattan - Soft Mat Loose Powder - Puder sypki matujący


Hej :)

Jest to pierwszy kosmetyk jaki kupiłam z firmy Manhattan. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdził to zapraszam na recenzję.


Opis producenta:

Perfekcyjne wykończenie makijażu dla naturalnie gładkiej cery. Puder sypki Soft Mat Loose Powder jest ultra-delikatny, zapewnia perfekcyjne matowe wykończenie makijażu oraz aksamitny wygląd cery bez jej obciążania.
Ma ultra-delikatną strukturę dla najlepszego krycia.

Moja opinia:

Opakowanie jest poręczne i solidne. Dosyć spory przeźroczysty słoiczek z czarną zakrętką, dzięki czemu widzimy ile produktu nam zostało. W środku znajdziemy puszek do rozprowadzenia pudru. Koszt pudru to około 30 zł za 20g produktu, które starcza na jakieś pół roku na pewno.
Mój odcień to nr 2 Beige. Jest to jasny beż, który przepięknie wygląda na skórze. Produkt nie pachnie.
Puder w dotyku jak i na skórze jest aksamitny i delikatny. Bardzo dobrze matuje skórę na dosyć długo. Dodatkowo nie wysusza skóry, nie ciemnieje i dobrze współpracuje z następnymi kosmetykami jak i tymi nałożonymi wcześniej. Niekoniecznie tej samej marki co jest również dosyć ważne. Nie ma problemu z aplikacją jak i z demakijażem produktu. Nie podkreśla suchych skórek .
Moim zdaniem jest to świetny produkt, który cudownie wygląda na skórze i ja na pewno jeszcze go zakupię, gdyż jest to chyba jeden z moich ulubieńców jeśli chodzi o pudry.

Pozdrawiam


19 komentarzy:

  1. Mam, stostuje już od jakiegoś czasu i polecam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo już o nim czytałam i nawet chciałam kupić, ale koniec końców wzięłam puder prasowany tej marki. Też jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty tej firmy znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaję mi się że już go kiedyś używałam 🧐

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś produktów tej marki,byłam zadowolona z ich jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, ale super, że się sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam, ale słyszałam o nim dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam pudrów, ale ten chętnie kiedyś przetestuję z ciekawości :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie mialam nic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba nie miałam już nic dawno z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja też nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nigdy, ale u mnie zdecydowanie wygrywa Dermacol :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem zwolenniczką sypkich pudrów...

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedyś ten puder i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie szukałam jakiegoś dobrego pudru, z nieba mi spadłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nic nie miałam z tej firmy :P
    „Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.”

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie również się sprawdził. I choć lubię zmieniać kosmetyki, to co jakiś czas wracam do tej marki :>

    OdpowiedzUsuń