15 marca 2022

293. Marion - Eggy Care, Egg-clusive Tonic - Pudrowy tonik matujący


Hej :)

Kosmetyki Marion bardzo lubię i nie wiem czy miałam kiedyś jakiś produkt od nich, który by mi się nie sprawdził. Jak wypadł pudrowy tonik?


Opis producenta:

Ale jaja! Pudrowy tonik matujący, dzięki innowacyjnej kompozycji substancji aktywnych łagodnie tonizuje i oczyszcza skórę.
Kogel-Mogel składników aktywnych:
- soda oczyszczona złuszcza martwy naskórek i oczyszcza skórę
- ziemia okrzemkowa daje wyjątkowe uczucie odświeżenia i jedwabistego zmatowienia
- ekstrakt z żółtka jajka wspomaga wygładzenie oraz odżywienie cery

Moja opinia:

Produkt jest zamknięty w białym opakowaniu z zamknięciem na klik. Szkoda, że nie widać ile kosmetyku nam zostało no, ale może niektórym to nie przeszkadza. W środku 150 ml produktu za około 10 zł. Przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem starcza na około 2 miesiące.
Kosmetyk ma średnio gęstą konsystencję i jest mlecznego koloru. Pachnie pudrowo jak sama nazwa wskazuje. Jak takie pudrowe cukierki. Zapach jak najbardziej mnie zauroczył.
Tonik po aplikacji sprawia, że nasza skóra jest oczyszczona i odświeżona. Nie ściąga skóry i szybko się wchłania. Nie podrażnia. Nie pozostawia tłustej warstwy, a cera jest gładka w dotyku. Delikatnie matuje skórę. Prawdę mówiąc pierwszy raz spotkałam się z tonikiem, który jest inny niż wszystkie.
Moim zdaniem jest to świetny produkt przede wszystkim ze względu na pudrową konsystencję jak i działanie. Na pewno jeszcze do niego wrócę.

Pozdrawiam


15 komentarzy:

  1. Jeszcze się nie spotkałam z tym tonikiem, ale wydaje się być fajny. Też lubię kosmetyki Marion:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo spoko cena :D Może go wytestuje.
    Jeśli mogę, zapraszam również do mnie ;)
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Miałam go, jest super! Kupiłam go raz w lidlu, kosztował w tedy niewiele. Tak mi się spodobał ^^ Bardzo polubiła go moja skóra!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tym tonikiem, ale zaciekawiłaś mnie tym produktem :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze pudrowego toniku, ale po Twojej recenzji jestem nim bardzo zainteresowana😊

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam gagatka;) ale jego działanie mnie bardzo korci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają bardzo fajne I ciekawe etykiety🤗

    OdpowiedzUsuń