19 marca 2020

86. Efekt lustra


Hej :)

Jak ja uwielbiam rożne pyłki do paznokci. Jak wiecie jest tego mnóstwo na rynku, ale dzięki pyłkom stylizacja paznokci jest szybka i zjawiskowa zarazem. Pyłki to najlepszy pomysł na paznokcie, gdy po prostu nie mamy pomysłu :P



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci

- cążki do paznokci
- bloczek polerski

- cleaner- primer
- baza
- Nails - 6
- pyłek efekt lustra

- pacynka
- top
- oliwka do skórek


Zaczęłam od wycięcia skórek cążkami. Następnie wypiłowałam paznokcie za pomocą pilnika i zmatowiłam bloczkiem polerskim. Wytarłam paznokcie cleaner i nałożyłam primer. Bazą pomalowałam wszystkie paznokcie i utwardziłam w lampie. Następnie wszystkie paznokcie pokryłam przepięknym malinowym kolorem - nałożyłam dwie warstwy każdą utwardzając w lampie. Następnie paznokcie pokryłam topem i utwardziłam w lampie. Na cztery paznokcie wtarłam pyłek, który daje efekt lustra. Po czym znów nałożyłam top i utwardziłam w lampie. Dałam oliwkę na skórki i tak oto powstała prosta, ale elegancka stylizacja paznokci.



I jak się podoba?

Pozdrawiam


2 komentarze: