12 marca 2020

85. Ziaja - Tonik bio aloes


Hej :) 


Kosmetyków z Ziaji kiedyś nie używałam prawie wcale. Jedynie pamiętam, że czasami miałam jakieś masło kakaowe do ciała czy krem do twarzy. Teraz postanowiłam trochę przetestować markę i zobaczyć jak się będą u mnie sprawować te kosmetyki. Dlatego dzisiaj pod lupą tonik bio aloes :)




Opis producenta:


Tonik z liśćmi aloesu i prowitaminą B5:

- łagodnie oczyszcza naskórek
- doskonale nawilża i tonizuje skórę
- zapewnia świeżość i gładkość skóry
- przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych

Moja opinia:


Opakowanie to plastikowa, biała buteleczka z czarnym dozownikiem. Szata graficzna produktu jest prosta i przyjemna. W środku mamy 200 ml produktu, a jego koszt to około 6 zł. Tonik przy codziennym stosowaniu starcza nam na ponad miesiąc. Wydaje mi się, że można go nazwać wydajnym produktem.

Tonik przepięknie pachnie aloesem. Nawet przy aplikacji jeszcze ten zapach czuć. Ulatnia się dopiero, gdy produkt się wchłonie. 
Podczas stosowania zauważyłam, że tonik rzeczywiście oczyszcza, łagodzi i nawilża naszą skórę, oczywiście również ją tonizując. Jest świetny do dalszych zabiegów np. maseczek na twarz. Zapewnia świeżość  i gładkość skóry więc tym razem opis producenta jest w 100% zgodny z tym jak ten produkt działa. Tonik nie podrażnia i nie zapycha naszej skóry.
Moim zdaniem to dobry produkt, który śmiało mogę polecić. Na pewno wielkim plusem jest to, że producent opisał produkt tak jakby naprawdę go używał, gdyż wszystko się zgadza. I jeszcze ten aloesowy zapach jest cudowny.

Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz