22 stycznia 2022

278. Catrice - Velvet Matt Lip Cream - Matowy mus


Hej :)

Pomadkę z Catrice zakupiłam w niemieckim Kauflandzie. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdziła to zapraszam na recenzję :)


Opis producenta:

Matowy mus to absolutny must-have dla wszystkich, którzy szukają jedwabistego matowego wykończenia, o wysokim stopniu krycia, bez efektu wysuszonych ust. Pomadka zawiera wyjątkowo miękki zintegrowany aplikator, dzięki czemu formuła o wysokiej pigmentacji może być nakładana precyzyjnie. Mus jest tak lekki, jak piórko i wzbogacony jest witaminą E.

Moja opinia:

Opakowanie jest w formie błyszczyku. Przeźroczysta tubka z czarną zakrętką zakończona precyzyjnym aplikatorem. W środku 3,4 ml produktu za około 20 zł. Przy prawie codziennym stosowaniu starcza na jakieś 3 miesiące.
Pomadka ma konsystencję musu. Mój kolor to 010 MidNude Season. Jest to przepiękny nudziakowy odcień. Taki brudny róż wpadający troszkę w brąz. Posiada zapach, który jest nie do wytrzymania dlatego plus za to, że jest bardzo mało wyczuwalny.


Produkt ze względu na precyzyjny aplikator nakłada się bezproblemowo na usta. Powinna to być matowa pomadka (ze względu na samą nazwę) jednak jej wykończenie opisałabym jako satynowe. Jeśli chodzi o trwałość to możemy zapomnieć o tym słowie w tym przypadku, gdyż błyskawicznie się zjada. Co prawda schodzi równomiernie, ale w bardzo szybkim tempie. Nie zasycha na ustach i nie powoduje uczucia ściągnięcia. Ja zanim nakładam tą pomadkę to najpierw używam pomadki ochronnej albo wazeliny kosmetycznej, gdyż bez tego od razu podkreśla suchość ust. 
Moim zdaniem produkt jest średni. Co prawda kolor ma przepiękny, ale ogólnie rzecz biorąc to są lepsze produkty na rynku tak więc szukam czegoś podobnego.

Pozdrawiam


7 komentarzy:

  1. Nie znam tej pomadki i raczej nie poznam, bo nigdzie jej nie widziałam. Ale kolor ma ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, ale ogólnie jakoś średnio zachęcająco wygląda ta pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny odcień. Lubię pomadki z Catrice więc chętnie wytestuje :D
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  4. odcień ładny, ale trwałość u mnie była zerowa:(

    OdpowiedzUsuń