18 stycznia 2022

276. Marion - Miód i cytryna - Miodowy żel do mycia twarzy


Hej :)

Ci co są już ze mną dłużej doskonale wiedzą, że bardzo lubię kosmetyki Marion. Tym razem postanowiłam przetestować żel do mycia twarzy. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził to zapraszam na recenzję.


Opis producenta:

Delikatny żel o doskonałych właściwościach myjących i pielęgnacyjnych. Nie wysusza i nie ściąga skóry. Miodowy żel w połączeniu z wodą tworzy aktywną pianę, która usuwa zanieczyszczenia, nawilżając skórę.

Moja opinia:


Opakowanie to przeźroczysta, żółta butelka z pompką. Dzięki temu widzimy ile produktu nam jeszcze zostało. Szata graficzna jest prosta, a zarazem przyjemna dla oka. W środku 180 ml żelu za około 10 zł. Przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem starcza na ponad 2 miesiące.
Kosmetyk ma lejącą konsystencję i jest bezbarwny. Przepięknie pachnie miodem.


Żel nakłada się bezproblemowo na skórę. Jest wydajny, gdyż niewielka ilość wystarczy, by pokryć całą twarz. Plusem jest też to, że mamy pompkę i naprawdę jedna, niecała pompka w zupełności wystarczy, aby umyć twarz. Bardzo dobrze oczyszcza twarz z zanieczyszczeń jak i z resztek makijażu. Nie zauważyłam wysuszenia ani uczucia ściągnięcia. Po aplikacji skóra jest wygładzona, odświeżona i delikatnie nawilżona.
Moim zdaniem jest to świetny żel do mycia twarzy w niskiej cenie więc na pewno zakupię go ponownie.


Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Nie znam, ale bardzo chętnie bym go przetestowała, bo kosmetyki z tej firmy fajnie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się dużo kosmetyków od nich sprawdza 😀

      Usuń
  2. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale bardzo zaciekawiłaś mnie tym żelem do mycia twarzy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam go stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam, że Marion ma też żele do twarzy, fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń