08 sierpnia 2023

439. Pastelowy manicure z szybkim zdobieniem

 

Hej :)


Znowu mnie wzięło na delikatność więc postawiłam na przepiękny pastelowy jasnoniebieski kolor i na szybkie, ale efektowne zdobienie w hybrydowej stylizacji :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- pilnik do paznokci
- frezarka
- bloczek polerski
- cleaner

- primer
- Niuqi - Baza proteinowa - jasny róż
- Niuqi - Candy - Lakier hybrydowy - Błękitny
- Semilac - Blue Lagon - 019
- Semilac - Diamond Ring - 144
- Semilac - Pink Wink - 170
- Semilac - Sharm Effect - Base Clear
- Mistero Milano - Niebieski Marzyciel - 1276
- holder
- pędzelek do zdobień 
- sonda do zdobień
- Semilac - Top no wipe
- oliwka do skórek


Zaczęłam od przygotowania płytki paznokci za pomocą frezarki, pilnika i bloczku. Wycięłam skórki i odtłuściłam płytkę cleaner'em. Nałożyłam primer i przedłużyłam paznokcie za pomocą bazy proteinowej od Niuqi - muszę stwierdzić, że baza jest bezproblemowa w aplikacji i ma ładny kolor. Utwardziłam w lampie. Dwa paznokcie pokryłam niebieskim marzycielem od Mistero Milano - swoją drogą bardzo gęsty lakier, ale ma ładny kolor tak jakby mlecznobłękitny? Nałożyłam trzy warstwy każdą utwardzając w lampie. Pozostałe paznokcie pokryłam dwoma warstwami błękitu od Niuqi - również prześliczny kolor. Każdą zamroziłam. Na dwa jaśniejsze paznokcie nałożyłam cieńką warstwę bazy do sharm effect i na to za pomocą sondy w jednym rogu zrobiłam kilka niebieskich kropek, a na przeciwko różowych. Gdy kolory się rozmazywały to sondą łączyłam kropki. Zadowalający mnie efekt utwardziłam w lampie. Na to cienkim pędzelkiem i srebrnym, brokatowym kolorem namalowałam kilka nierównych linii - coś na kształt marmurka i również utwardziłam. Wszystkie paznokcie pokryłam błyszczącym topem i zamroziłam. Nałożyłam oliwkę na skórki i gotowe :)





Jak Wam się podoba ta szybka stylizacja paznokci?

Nosicie takie kolory na co dzień?



Pozdrawiam :)



9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne paznokcie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeju zakochałam się w tym manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam manicure jest bardzo ładny i taki wakacyjny, ale nie mogę się godzić na takie wycinanie skórek.
    Ps. do zdjęć nakładaj oliwkę na skórki to będzie lepiej wizualnie.
    Generalnie wiem że zdjęcia paznokci są trudne, bo kiedyś sama tym się zajmowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobić dobre zdjęcie paznokci faktycznie jest trudne😀

      Usuń
  4. Ale piękny manicure! Robi wrażenie :) Zdecydowanie moja kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń