16 sierpnia 2022

337. Enjoy The Sunshine - Box kosmetyczny od Pure Beauty

 

Hej :)


Dziś przegląd lipcowego boxa od Pure Beauty :) Znowu znalazło się tu sporo ciekawych kosmetyków, niektóre nawet nie zmieściły się do pudełka :) Co tym razem znalazło się w środku?



Opis pudełka:

Słońce, plaża, przygody... i najnowsza edycja Enjoy The Sunshine! Czerp z lata garściami, baw się, testuj i razem z nami odkrywaj pełne radości pudełko gorących nowości!


Vianek - Łagodzący krem BB SPF 15 - Zawiera filtry fizyczne i chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV nawet wrażliwą skórę. Ujednolica koloryt, koryguje drobne niedoskonałości przy okazji rozświetlając cerę. Dodatkowo jest lekki i wielofunkcyjny. Prawdę mówiąc chciałam go przetestować i w końcu nadarzyła się okazja :) W boxie produkt pełnowymiarowy 50 ml. Cena: 39 zł



Physiogel - Balsam nawilżający do ciała - (60 zł - 400 ml) - Produkt pełnowymiarowy. Przynosi ulgę suchej i wrażliwej skórze. Przywraca gładkość, zdrowy wygląd i elastyczność. Dodatkowo wzmacnia i odbudowuje barierę ochronną skóry. Prawdę mówiąc będzie to moje pierwsze spotkanie z tą marką i mam nadzieję, że się polubimy z tym balsamem :)



Syoss - Pure Fresh - Suchy szampon do włosów - (16,99 zł - 200 ml) - Produkt pełnowymiarowy. Dodatkowy dzień świeżości dla Twoich włosów! Zapewnia odświeżenie, które jest długotrwałe bez widocznych śladów po rozczesaniu. Co prawda za często suchych szamponów nie używam, ale czasami są przydatne w kryzysowych momentach :)



Bielenda - Minty Fresh Foot Care - Peeling do stóp odświeżająco-wygładzający - (4,99 zł - 10g) - W boxie znalazły się 3 sztuki. Wygładza, delikatnie złuszcza martwy naskórek oraz przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych. Zazwyczaj kosmetyki tej marki cieszą się u mnie dużą sympatią więc mam nadzieję, że tym razem również tak będzie :)



Isdin - Krem do twarzy Fotoultra Age Repair SPF 50 - W boxie znalazły się 2 saszetki o pojemności 2ml. Lekka, szybko wchłaniająca się konsystencja. Sam krem ma potrójne działanie przeciw fotostarzeniu skóry. Jak wiadomo krem z SPF to najskuteczniejszy kosmetyk w walce z czasem jeśli chodzi o starzenie skóry więc jestem zadowolona, że mogę przetestować kolejny krem tego typu.



Biokap - Bellezza - Maska do włosów regenerująco-naprawcza - W boxie produkt o pojemności 50 ml. Maska z fitokeratyną, olejem ze słodkich migdałów bio i ceramidami roślinnymi. Intensywny zabieg na suche, łamliwe i zniszczone włosy. Po zastosowaniu włosy są odżywione, nawilżone, zdrowe oraz gładkie i błyszczące. To również będzie moje pierwsze spotkanie z tą marką, a masek do włosów nigdy za dużo :)


Artishoq - Zdrowe i piękne włosy ze skrzypem - (25,99 zł - 1 opakwanie - 30 kapsułek) - Suplement diety, który zawiera wyciąg ze skrzypu polnego. Wspiera utrzymanie właściwej kondycji włosów, skóry i paznokci. Dodatkowo wspomaga produkcję kolagenu i prawidłowe funkcjonowanie skóry. Jestem ciekawa tego produktu tym bardziej, że ostatnio moje paznokcie nie są w zbyt dobrej kondycji :)


Artishoq - Zdrowe i piękne włosy z biotyną - (20,99 zł - 1 opakowanie - 30 kapsułek) - Suplement diety z biotyną i cynkiem pomaga zachować zdrowe włosy oraz skórę. Mamy tu też selen, który pozytywnie wpływa na paznokcie. Dodatkowo składniki te wspierają od wewnątrz prawidłową kondycję włosów, skóry i paznokci. Ta wersja trochę bardziej mnie interesuje ze względu na biotynę, którą moje włosy uwielbiają :)


Apivita - Wine Elixir - Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy i do ust - W boxie 2 saszetki o pojemności 1,5 ml. Zmniejsza widoczność zmarszczek oraz zapewnia efekt liftingujący. Przywraca młodość skórze w efektywny sposób, dzięki zawartości polifenolom, które mają silne działanie przeciwstarzeniowe. Dalej szukam mojego ulubionego kremu pod oczy więc to doskonała okazji, aby sprawdzić ten krem :)


Redblocker - Kojący olejek do oczyszczania skóry wrażliwej i naczynkowej - (24 zł - 145 ml) - W boxie produkt pełnowymiarowy. Dermokosmetyk do mycia twarzy. Usuwa makijaż i zanieczyszczenia przy okazji dostarczając składników odżywczych skórze. Wzmacnia naczynka krwionośne, redukuje zaczerwienienia, nawilża i koi. Uwielbiam olejki więc mam nadzieję, że ten również przypadnie mi do gustu :)


So!Flow by Vis Plantis - Brązująca pianka do ciała - (51,99 zł - 170 ml) - W boxie produkt pełnowymiarowy. Efekt widoczny już po kilku godzinach. Dodatkowo skóra będzie miękka, elastyczna i nawilżona bez smug. Dodatkowo wakacyjny zapach kokosa z mango tylko uprzyjemni aplikację. Brązujących kosmetyków do ciała nigdy za mało, gdyż dzięki nim możemy również przedłużyć swoją opaleniznę lub nadać ładniejszy kolor. Już nie mogę się doczekać, aż ją użyję :)


Biolaven - Mgiełka do ciała - (25 zł - 200 ml) - W boxie produkt pełnowymiarowy. Idealna do stosowania na urlopie, w podróży czy w ciepłe dni. Nawilża i lekko chłodzi pozostawiając wspaniały aromat na skórze winogron z lawendowym akcentem. Zdecydowanie ciekawa propozycja na lato :)


Floslek - Peellove - Marine Gommage - Peeling do twarzy z kwasami AHA - (15,49 zł - 75 ml) - W boxie produkt pełnowymiarowy. Delikatnie i głęboko oczyszcza skórę twarzy, szyi i dekoltu ze zrogowaciałego naskórka, zanieczyszczeń czy nadmiaru sebum. Sprawdzi się do codziennej pielęgnacji dla osób w każdym wieku. Markę znam głównie z kremów pod oczy więc będzie to dla mnie miła odmiana sprawdzić inny kosmetyk :)


Pierre Rene - Lakier do paznokci professional - (12,99 zł - 11 ml) - W boxie produkt pełnowymiarowy. Łatwy w użyciu pędzelek gwarantuje szybki i estetyczny manicure. Dzięki żelowej formule lakier się nie ściera i nie odpryskuje zapewniając perfekcyjny wygląd paznokci. Co prawda ja używam hybryd więc raczej nie wykorzystam tego lakieru chociaż kolor bardzo mi się podoba :)


OnlyBio - Face in Balance - Serum do twarzy adaptogenne rozświetlające - (37,99 zł - 30 ml) - W boxie produkt pełnowymiarowy. Serum niweluje oznaki zmęczenia, wyrównuje koloryt skóry, a przy okazji wzmacnia i odżywia cerę, dzięki czemu jest pełna blasku. Daje efekt naturalnego glow. Miałam to serum i byłam bardzo z niego zadowolona. Świetne do walki z przebarwieniami. Recenzję możecie przeczytać <tutaj>


Podsumowując kosmetyki, które znalazły się w boxie są bardzo ciekawe i już nie mogę się doczekać testów. Jestem bardzo zadowolona z zawartości. Co prawda lakieru nie użyję, ale myślę, że posłuży mojej siostrze. Poza tym samo pudełko bardzo przepięknie się prezentuje - ta szata graficzna jest cudowna :) Pudełko można zamówić na Pure Beauty. Myślę, że warto tym bardziej, gdy chcecie poznawać nowe dla Was produkty :)


Który z kosmetyków najbardziej Was zaciekawił? :)


Pozdrawiam :)


11 komentarzy:

  1. O suchym szamponie jeszcze nie słyszałem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile zapłaciłaś za tego boxa?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam w ramach współpracy, ale jednorazowo kosztuje 110zl z wysyłką, a dodatkowo są różne możliwości subskrypcji 😀

      Usuń
  3. Same fajne kosmetyki! Świetna ta edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie najfajniejszy krem BB, serum Onlybio i mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też właśnie je testuję :) Przyjemnego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń