20 sierpnia 2022

338. Biolaven - Mgiełka do ciała

 

Hej :)


Mgiełki do ciała to idealne rozwiązanie na letnie dni. Dzięki Pure Beauty miałam możliwość przetestować mgiełkę od Biolaven. Co o niej sądzę i czy faktycznie jest taka idealna? Zapraszam na recenzję :)



Opis producenta:


Nawilżająco-odświeżająca, zapachowa mgiełka do ciała urzeka aromatem winogron z powiewem delikatnej lawendy. Idealna do stosowania w ciepłe dni, w podróży, czy na urlopie - nawilża, lekko chłodzi i pozostawia soczysty aromat na skórze.


Moja opinia:


Mgiełka zamknięta w plastikowej butelce z atomizerem. Szata graficzna standardowa i prosta z czego marka Biolaven słynie.

Kosmetyk jest wodnisty i ma przepiękny zapach winogron z lawendą chociaż ja wyczuwam tu głównie winogrona. W składzie mamy kwas hialuronowy, pantenol, olejek z lawendy oraz winogron. 

Mgiełka bezproblemowo rozprowadza się na skórze. Sam atomizer dozuje odpowiednią ilość kosmetyku. Sama mgiełka jest lekka i nie czuć jej na skórze - nie zostawia żadnej lepkiej czy tłustej warstwy. Po aplikacji skóra jest odświeżona i delikatnie nawilżona. Efektu chłodzenia nie zauważyłam, ale trzymając produkt w lodówce śmiem twierdzić, że może chłodzić. Zapach winogron długo utrzymuje się na skórze. Dodatkowo działa kojąco i jest wydajny. Sprawia, że skóra jest przyjemnie miękka i gładka w dotyku. Sprawdzi się idealnie na upalne dni, czy to podczas podróży czy na urlopie będzie idealnym uzupełnieniem naszej pielęgnacji. 

Myślę, że ta mgiełka to idealne rozwiązanie podczas upałów, gdy mamy ochotę się odświeżyć i poczuć subtelny zapach winogron. Dodatkowe nawilżenie skóry również jest mile widziane. Świetna opcja dla osób, które latem wolą coś delikatnego i lekkiego. Ja osobiście jestem zadowolona z działania mgiełki jak i z przyjemnego, letniego zapachu więc na pewno będę jeszcze jej używać z wielką przyjemnością.


Używacie mgiełek do ciała czy niekoniecznie? :)



Pozdrawiam :)



8 komentarzy:

  1. Mam duże zaufanie wobec tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi się taka mgiełka 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta mgiełka jest rewelacyjna! Używam jej na codzień nie tylko na skorę, ale i ubrania. Jest wyjątkowo trwała, nie pozostawia plam, a ubrania pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę mgiełkę, uważam, że podczas upałów warto mieć coś takiego pod ręką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń