29 listopada 2022

367. Nowości kosmetyczne

 

Hej :)


Chyba po raz pierwszy od nie wiem kiedy nie zaszalałam i nie kupiłam zbyt dużo kosmetyków z czego jestem dumna oczywiście. Zakupy zrobiłam online na wizaz24.pl :)



- Essence - Soft & Precise - Konturówka do ust; kolor: 203 - My Advice - (5,19 zł)

- Essence - Matte Comfort Lipliner - Konturówka do ust 8h; kolor: 04 - Rose Nude (8,19 zł)

- Hean - Satin Secret Eye Powder - Puder pod oczy - 5g - (20,10 zł) - póki co bardzo mi się podoba jego wykończenie i to jak utrwala korektor :)

- Nacomi - Hydrolate Rose Water - Hydrolat różany - 80 ml (15,60 zł)

- Marion - Dr Koala - Żel do stóp S.O.S. - 50 ml (12 zł)

- Nacomi - Coffe & Macadamia Oil Natural Sugar Peeling - Peeling cukrowy kawa - 125g (15 zł) - po mimo ładnego zapachu konsystencja póki co nie przypadła mi do gustu :)

- Marion - Final Control - Nawilżające serum do włosów kręconych - 50 ml (8,67 zł)

- Nacomi - Vegan Magic Dust - Pyłek oczyszczająco-rozświetlający - 20g (16,99 zł)


Podsumowując kupiłam 8 kosmetyków w tym 3 do makijażu, 2 do pielęgnacji twarzy, 2 do ciała i 1 do włosów. Wydałam 101,74 zł.


Jak tam Wasze zakupy? :) Znacie któryś z tych kosmetyków? :)



Pozdrawiam :)



10 komentarzy: