23 grudnia 2022

374. Soraya - Just Glow - Oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z witaminą C

 

Hej :)


Niedawno pokazywałam Wam zawartość boxa od Pure Beauty. Kto jeszcze nie widział to zapraszam <tutaj>. Na pierwszy ogień idzie oczyszczająca galaretka od Soraya. Samą markę znam i lubię ich kosmetyki. Seria Just Glow ciekawiła mnie od dawna więc z chęcią wzięłam kosmetyk w dłoń i zaczęłam używać. Jak się sprawdził? Zapraszam na recenzję :)



Opis producenta:


Be Yourself Just Glow! Ta galaretka to coś więcej niż oczyszczenie - to energia. Zachwycaj naturalnym blaskiem, dzięki składnikom, które doskonale oczyszczą Twoją skórę i zniwelują niechciane rozszerzone pory :) Hello pomelo! Twoja skóra pokocha ten produkt.


Moja opinia:


Estetyczne opakowanie z zamknięciem na klik. Szata graficzna sprawia, że mamy ochotę się uśmiechnąć i zdecydowanie przykuwa uwagę. W środku 150 ml kosmetyku, co wydaje mi się jest jak najbardziej w porządku.

Kosmetyk ma konsystencję tężejącej galaretki. Nie jest jeszcze zrobiona do końca tylko w trakcie - jeśli można tak powiedzieć. Posiada lekko żółtawy kolor i przepiękny cytrusowy zapach, który zdecydowanie umila aplikację. Ze składników aktywnych mamy tu ekstrakt z pomelo, witaminę C (dodają energii i odświeżają) i niacynamid (matuje i zwęża pory).



Galaretkę rozprowadzamy na zwilżonej skórze, wmasowujemy, a następnie spłukujemy. Tak więc aplikacja jest szybka i sprawna. Ma na tyle gęstą konsystencję, że nie wypada z rąk. Dodatkowo bardzo dobrze się pieni i po mimo swej lekkości dobrze oczyszcza cerę, przy okazji ją odświeżając. Sam zapach budzi do życia szczególnie, gdy używamy jej rano. Faktycznie dodaje energii. Po użyciu cera jest świetnie wygładzona i lekko zmatowiona, a jednocześnie wygląda na bardziej zdrową, pełną blasku. Zauważyłam również zwężenie porów, co po tego typu produktach zazwyczaj nie ma miejsca. Poza tym jest to kosmetyk wegański, nie ściąga i nie wysusza skóry. Wydajność raczej standardowa. Niby dużo do użycia nie potrzeba, ale mam wrażenie, że może się skończyć szybciej niż przypuszczam.

Moim zdaniem jest to świetny kosmetyk, który poza oczyszczeniem i cudownym wygładzeniem da nam także energię na cały dzień, dzięki temu, że pięknie pachnie. Używanie tej galaretki to zdecydowanie czysta przyjemność i z czystym sumieniem polecam Wam ją sprawdzić na sobie. Wydaje mi się, że jest na tyle uniwersalna, że większości powinna przypaść do gustu.


Znacie kosmetyki z serii Just Glow? Jak Wam się sprawdzają? :)



Pozdrawiam :)



2 komentarze: