10 stycznia 2023

379. Najlepsze kosmetyki 2022 :)


Hej :)


Zapraszam Was na podsumowanie minionego roku. Zobaczycie, które kosmetyki zostały moimi ulubieńcami i dam Wam znać jak wyszło moje używanie jak i kupowanie kosmetyków w roku poprzednim. Kosmetyki do makijażu czeka osobny post, który już się pojawił na blogu :) Standardowo, aby przeczytać więcej o danym produkcie wystarczy kliknąć na jego nazwę :) W sumie mam 15 ulubionych kosmetyków nie licząc tych do makijażu w tym 10 do twarzy, 3 do ciała i 2 do włosów :)



Kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy:



1. Vianek - Seria różowa - Łagodzący olejek do demakijażu - Skutecznie usuwa makijaż nie tylko twarzy, ale i oczu nie powodując mgły. Fajnie nawilża i nie podrażnia. Jest delikatny dla skóry :)



2. Biolaven - Żel myjący do twarzy - Cudowny zapach winogron i lawendy, naturalny skład, a do tego świetnie oczyszcza skórę przy okazji lekko ją nawilżając :)



3. Miya Cosmetics - Beauty.lab - Tonik rozświetlający z kwasem glikolowym 5% - Świetnie wygładza i zmniejsza niedoskonałości. Ma 93% składników pochodzenia naturalnego. Dodatkowo rozświetla i napina skórę. Super do walki z nieprzyjacielami na twarzy :)



4. Resibo - Naturalny tonik samoopalający "Have some tan!" - Daje przepiękną, naturalną, zdrową opaleniznę przy czym nie nakłada się plamiście. Istne cudo do opalania twarzy po prostu :)


5. Tołpa - Dermo Face, Sebio - Peeling "3 enzymy" - Tak wiem, że wszyscy już go mieli, a ja zaczęłam go używać jako ostatnia. Cóż ja na to poradzę? Konkretnie oczyszcza i usuwa martwy naskórek bez podrażniania skóry. Ładnie wygładza i nawilża :)



6. Sattva Ayurveda - Lotus Flower Face & Body Oil - Olejek do twarzy i ciała "Kwiat lotosu" -
Przepiękny kwiatowy zapach umila masaż :) Skóra jest świetnie nawilżona, ukojona, gładka i miękka. Istne cudeńko dla własnego relaksu :)



7. OnlyBio - Face Balance - Serum adaptogenne rozświetlające - Świetny kosmetyk do walki z przebarwieniami oraz o zdrowszą, rozświetloną i wygładzoną skórę. Przyjemna konsystencja o zapachu cytrusów umila aplikację :)



8. Uriage - Masque d'eau Nuit - Water Sleeping Mask - Maseczka nawilżająca z wodą termalną na noc - Genialnie nawilża i odżywia skórę, a do tego nadaje się również pod oczy. Następnego dnia nasza skóra wygląda na zdrowszą i wypoczętą oraz jest wygładzona. Uwielbiam :)



9. Eveline - Ekspert Pielęgnacji - Śluz ślimaka - Silnie skoncentrowany krem regenerujący - Bogata konsystencja świetnie działa na skórę. Łagodzi podrażnienia, regeneruje i doskonale nawilża. Świetny krem na noc :)



10. Essence - Lip Care Booster 10& Peach Oil Lip Serum - Serum do ust z olejem brzoskwiniowym - Cudnie pachnie brzoskwinią i świetnie nawilża usta. Nałożone na noc zostaje z nami do rana. Lepszego kosmetyku do ust póki co nie znam :)



Kosmetyki pielęgnacyjne do ciała:



1. Fluff - Superfood - Antibacterial Moisturizing Hand Cream Peach - Krem do rąk "Brzoskwinia" - Świetnie nawilża i radzi sobie z bardzo przesuszoną skórą. Do tego cudnie pachnie brzoskwinią. 



2. Ziaja - Baltic Home Spa Fit - Peeling do ciała gruboziarnisty "Mango" - Nawilża, konkretnie złuszcza i sprawdza się w domowym spa, dzięki pięknemu zapachu mango :)



3. Alterra - Olejek do ciała "Piwonia Bio & Migdały Bio" - Szybko się wchłania zostawiając skórę super nawilżoną, wygładzoną i pachnącą. Piękny kwiatowy zapach umila aplikację, a sam produkt jest naturalny i wegański. Dodatkowo sprawdza się nie tylko w roli balsamu, ale również do masażu twarzy czy ciała.



Kosmetyki do włosów:



1. OnlyBio - Hair Balance - Odżywka emolientowa do włosów - Egzotyczny zapach, wegańska, a 98% składników jest pochodzenia naturalnego. Świetnie wygładza i nawilża włosy sprawiając, że są sypkie i lśniące. 



2. Kallos - Lab 35 - Signature Protecting Serum - Serum pielęgnujące końcówki - Wygładza i sprawia, że włosy wyglądają zdrowiej. Sprawdzi się nie tylko jako serum na końcówki, ale również na całe włosy do wydobycia skrętu :) 



Najlepsza stylizacja paznokci:


To ta delikatna, z kwiatami w lekkim błękitnym odcieniu :)



Najlepszy makijaż:

Makijaż w tym roku zdecydowanie wygrał w niebieskich odcieniach :)


W 2022 roku zakupiłam 152 kosmetyki (najwięcej - październik - 19 szt.; najmniej - listopad - 8szt.). W porównaniu do 2021 to, aż o 78 mniej :) Najwięcej kupiłam serum do twarzy (9 szt.), a najmniej żeli pod prysznic i balsamów (po 1szt.). Jeśli chodzi o denkowanie kosmetyków to w tym roku zużyłam 238 kosmetyków czyli dużo więcej niż udało mi się kupić :P (najwięcej - listopad - 28szt.; najmniej luty i czerwiec - 14 szt.). Najwięcej zużyłam serum do twarzy (14 szt.), a najmniej cieni do powiek i eyeliner'ów (po 1szt.). Ten rok kończę z ilością 153 kosmetyków, gdzie w styczniu było 148. Faktem jest, że zaczęłam kupować jeszcze mniej kosmetyków i zużywać to co mam :)


Macie swoje kosmetyczne perełki poprzedniego roku? Dajcie znać, bo chętnie się dowiem co skradło Wasze serce :)


Pozdrawiam :)


18 komentarzy:

  1. Tonik Miya i peeling 3 enzymy to też moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Od jakiś dwóch lat mam taki magiczny zeszyt i tam wszystko się liczy przez cały rok 😀

      Usuń
  3. widzę sporo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam się z tym Serum Rozświetlającym z OnlyBio. Odżywka Emolietnowa również dobrze się spisałam na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting choices. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  6. W zeszłym roku, zużyłam sporo kosmetyków, ale najbardziej w pamięć zapadł mi krem od Bielendy, Water Balance :)
    Boski jest ten makijaż- pasuje do Twojej tęczówki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z tej serii serum i było średnie, ale płyn micelarny przypadł mi do gustu 😀

      Usuń
  7. W całym zestawieniu widzę kilku swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zakochałąm się właśnie w produktach Biolaven i Vianek. Świetne składy i super się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twoich ulubieńców najbardziej zainteresował mnie żel myjący do twarzy, serum do ust i peeling do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki Biolaven, ten żel sprawdził się u mnie świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń