14 lutego 2023

389. Really Lovely - Box kosmetyczny od Pure Beauty

 

Hej :)


Jak tam? Jakieś plany na Walentynki macie czy jednak nie obchodzicie tego święta? :) Jakby nie było celebrować miłość należy cały czas, a nie tylko od święta :) 

Ja tymczasem mam dla Was kolejne pudełko Pure Beauty. Box jest wypełniony bardzo ciekawymi kosmetykami do ciała, włosów czy twarzy. Jesteście ciekawi co znalazło się w środku? :)



Opis pudełka:


Podaruj sobie odrobinę radości, przygotuj się na zastrzyk energii i ukochaj siebie, tak jak na to zasługujesz. Nasza wyjątkowa edycja Really Lovely jest jak powiew świeżości w szalonej, niespotykanej do tej pory formie. Zaufaj nam - to dawka szczęścia wprost do Twoich drzwi!



Sama szata graficzna z kotem w słuchawkach na czele już doprowadza do radości :P Po mimo, że samo pudełko to edycja styczniowa to przez serduszka kojarzy mi się z Walentynkami :) Tak czy inaczej grafika jak zwykle zaskakuje i zachwyca jednocześnie :)


Garnier - Serum na przebarwienia z witaminą C - (44,99 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Serum jest wegańskie i posiada silnie skoncentrowany (3,5%) kompleks witaminy C, niacynamidu i kwasu salicylowego. Redukuje przebarwienia, wyrównuje koloryt skóry i przywraca blask już w 6 dni!

Uwielbiam sera z witaminą C i po mimo tego, że znalazłam już swojego ulubieńca to chętnie poznaję nowe tego typu produkty. O tym z Garnier już kiedyś słyszałam i w sumie bardzo mnie ciekawi jego działanie :)



Canabo - Konopny krem do twarzy na dzień - nawilżający - (27,99 zł - 50 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Moc nawilżenia, odżywienia i starannie wyselekcjonowane składniki wzmocnią barierę ochronną skóry, która odzyska komfort i miękkość, a Ty zauważysz szybką poprawę jej ogólnej kondycji.

Jeszcze nie miałam styczności z tą marką, ale kremy do twarzy jeśli chodzi o mnie powinne być zdecydowanie nawilżające. Chociaż, gdy dodatkowo odżywiają skórę to w ogóle jest luksus :)



Vianek - Intensywnie regenerująca kuracja do dłoni - (29 zł - 75 ml + bawełniane rękawiczki - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Intensywna pielęgnacja wymagającej skóry dłoni. Działa przeciwstarzeniowo i poprawia elastyczność skóry. Nawilża, odżywia i zmiękcza dzięki połączeniu emolientów i humektantów. Pozwala odbudować barierę hydrolipidową, zapewniając ochronę przed wysuszeniem.

Wydaje mi się, że jest to raczej rodzaj maski do dłoni niż typowy krem do rąk, tym bardziej, że w zestawie mamy dołączone rękawiczki. Dłonie są naszą wizytówką więc ja nie zapominam o ich pielęgnacji chociaż jestem ciekawa czy ta kuracja sprawdzi się również jako krem do rąk czy niekoniecznie :)



Herbapol Polana - Serum olejowe "Odmładzanie" - (25 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Idealne do każdego rodzaju skóry. Zawiera starannie wyselekcjonowane składniki naturalne. Przywraca młody wygląd, nawilża i ujędrnia. 

Miałam kiedyś wersję "Nawilżanie" i było to naprawdę świetne serum. Wiem, że nie każdy przepada za olejową konsystencją, ale ja lubię czasami taki bogate produkty :)



Himalaya Wellnes - Party Smart - (6,09 zł - 1 sztuka - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Suplement diety na bazie mieszanki ziół, który wspiera naturalne detoksykacyjne właściwości wątroby. Zawiera 100 % naturalnych składników aktywnych. Zapewnia ochronę przed wolnymi rodnikami, utrzymując prawidłowe zdrowie oraz funkcjonowanie komórek. Weź jedną kapsułkę wraz z pierwszym drinkiem, a rano obudzisz się gotowa do działania!

Jeśli chodzi o sumplementy to zbytnio nie mam zdania. Jedni stosują, inni są przeciwko. Tak czy inaczej czasami próbuję różnych specyfików, ale działanie jest różne. Zresztą po jednej sztuce raczej ciężko sprawdzić działanie, ale jakby się sprawdziło to dodatkowo w boxie mamy 20 % na wszystkie produkty Himalaya Wellnes :)



Ascolip - Liposomalna witamina C 1000 mg o smaku cytryny i pomarańczy - (97,20 zł - 1 opakowanie - 30 saszetek - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Do stosowania w zwiększonym zapotrzebowaniu na witaminę C. Bez cukrów, bez GMO, bezglutenowy, odpowiedni dla wegetarian i wegan.

W takiej formie witaminy C jeszcze nie stosowałam, ale na pewno ciekawią mnie te efekty :)



Perfecta - Koktajl rozświetlający do ciała Gold Champagne i Pink Prosecco - (8,90 zł - 18 ml - w boxie 2 produkty pełnowymiarowe) - Idealne na wyjątkowe okazje. Nasycone naturalnymi olejami i wyjątkowymi ekstraktami, zapewniają skórze odpowiednią dawkę energii, pielęgnacji i nawilżenia w wydaniu glamour. 

Lubię takie rozświetlające produkty do ciała szczególnie latem więc myślę, że poczekają na tą okazję i wtedy spiszą się na medal :)




Bielenda - Wegańska maska do włosów zniszczonych - (11 zł - 125 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Bogata, gęsta i wzmacniająca formuła o działaniu regenerującym, nawilżającym i odżywczym. Zmiękcza i wygładza włosy. Sprawia, że włosy wyglądają świeżo, są puszyste i łatwo się rozczesują bez efektu elektryzowania.

Pewnie już wiecie, że uwielbiam ich produkty, ale do włosów chyba kompletnie nic jeszcze nie miałam więc to będzie doskonała okazja sprawdzić, czy produkty do włosów mają tak samo fajne jak te do twarzy czy ciała :)



Urgo Dermoestetic - Odbudowująco-odmładzające serum z 10% kompleksem reti-C - (w boxie 2 próbki) - Zawiera innowacyjne połączenie retinaldehydu i witaminy C. Odmładza skórę i jest odpowiedni do twarzy, szyi i dekoltu.

Kiedyś nienawidziłam próbek, ale z czasem się do nich przekonałam. Jest to fajny sposób na sprawdzenie czy dany kosmetyk nam odpowiada konsystencją, zapachem czy początkowym działaniem. Dzięki temu później albo kupujemy pełnowymiarowy produkt albo niekoniecznie :)



Miya Cosmetics - Naturalny dezodorant w kremie - (39,99 zł - 30 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Skutecznie zapobiega nieprzyjemnemu zapachowi i nieestetycznym, mokrym plamom na ubraniach. Niewidoczny nawet na ciemnych ubraniach. Działa łagodząco na skórę, również po goleniu i depilacji. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.

Pierwszy raz spotykam się z dezodorantem w kremie i prawdę mówiąc nie wiem co o nim myśleć. To jest tak jak nie mogę się przekonać do szamponów w kostce - po prostu to zdecydowanie nie moja bajka. Podejrzewam, że z ciekawości sprawdzę działanie, ale raczej się nie przerzucę na dezodoranty w kremie tylko zostanę przy tradycyjnych. Tak czy inaczej jest to zdecydowanie coś nowego - przynajmniej dla mnie.



Miya Cosmetics - Naturalny żel do higieny intymnej z olejkiem z malin - (39,99 zł - 140 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Formuła zawiera łagodne substancje myjące, aby nie naruszać naturalnej bariery fizjologicznej. Delikatnie oczyszcza i długotrwale odświeża, daje uczucie nawilżenia skóry.

Już pewnie mówiłam, ale ja nie używam tego typu produktów. Może kiedyś zmienię zdanie, ale póki co to się nie zapowiada. Tak czy inaczej niektórym na pewno produkt się przyda i będą zadowoleni :)



Soraya - Rosarium - Tonik-esencja różana - (14 zł - 200 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego. Posiada naturalny zapach wody różanej, bez dodatku kompozycji zapachowej. Odświeżająco-kojąca formuła, która przywraca odpowiednie pH. Pozostawia nawilżoną skórę bez uczucia dyskomfortu.

Wiem, że wiele osób odchodzi od używania toników czy hydrolatów w swojej pielęgnacji, ale ja nie wyobrażam sobie bez nich życia - dosłownie :) Jeszcze jak tego typu produkt jest różany to w ogóle jestem szczęśliwa, bo uwielbiam różane kosmetyki :)



Pierre Rene - Pomadka matowa Royal Mat Lipstick - (29,99 zł - 4,8 g - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Dzięki wysokiej koncentracji pigmentów uzyskany kolor jest intensywny i pełen życia. Łączy w sobie delikatne cząsteczki pudrowe i nawilżające oleje dla efektu matowych, ale nawilżonych i miękkich ust.

Prawdę mówiąc mało, która matowa pomadka nie wysusza moich ust więc jestem ciekawa jak będzie z tą :)



Stars from the Stars - Oczyszczająca pianka-chmurka do mycia twarzy - (19,99 zł - 150 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Przenieś się do chmur, by w ułamku sekundy odkryć ich delikatność i puszystość. Podaruj je swojej skórze, aby poczuć wyraźne oczyszczenie bez wrażenia ściągnięcia i wysuszenia.

Dopiero poznaję ich kosmetyki, ale pianki tak czy inaczej uwielbiam więc mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu :)



Garnier - Fructis - Goodbye Damage - Krem bez spłukiwania 10 w 1 - (21,99 zł - 400 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Żelowo-kremowa formuła działa na włosy już od momentu nałożenia. Bogaty skład kosmetyku sprawia, że drogocenne substancje wnikają w strukturę włosa, regenerując go i dogłębnie nawilżając. To sposób na szybką i skuteczną regenerację uszkodzonych kosmyków. 

Jeszcze chyba nie miałam do czynienia z kremem do włosów. Brzmi ciekawie, a działanie samego kosmetyku może być zachwycające :)



Oxygenetic - Energyze Vitamin C - Normalizujące serum do twarzy - (37,99 zł - 50 ml - w boxie produkt pełnowymiarowy) - Naprawia strukturę skóry, długotrwale ją matuje normalizując wydzielanie sebum oraz zwęża pory zmniejszając ich widoczność. Intensywnie nawilża, odżywia i energetyzuje, wzmacniając barierę ochronną skóry. 

Powoli poznaję tą markę i muszę Wam powiedzieć, że mają bardzo ciekawe kosmetyki więc z przyjemnością sprawdzę działanie kolejnego :)



Podsumowując w boxie znalazło się 16 produktów pełnowymiarowych, w tym 2 suplementy diety, 6 do pielęgnacji twarzy, 5 do pielęgnacji ciała, 2 do włosów i 1 do makijażu. Dodatkowo mamy tu kod rabatowy i 2 próbki kosmetyku do twarzy. Zdecydowanie po raz kolejny mamy tu bardzo ciekawe produkty, które przydadzą się nie tylko do pielęgnacji, ale również do dbania o siebie od środka. Myślę, że ten szeroki wybór każdemu przypadnie do gustu. 



Znacie któryś z produktów? A może, któryś Was zainteresował? :)


Pozdrawiam :)


[Współpraca reklamowa]



11 komentarzy:

  1. Pudełko jest rewelacyjne:)
    Co do Walentynek to nie obchodzimy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko i zawartość też bardzo ciekawa. Kupiłam kiedyś w Biedronce ten koktajl rozświetlający do ciała Pink Prosecco z Perfecty, ale jeszcze go nie używałam, bo poczeka do lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również z tymi koktajlami czekam na lato 😀

      Usuń
  3. Już co nieco przetestowałam. Życzę przyjemnych testów Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀 ja też już trochę kosmetyków poznałam 😀

      Usuń
  4. Uwielbiam kosmetyki Vianka i Miya, na pewno szybko zużyłabym zawartość takiego boxu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Vianka póki co mi się sprawdzają ich kosmetyki, a Miya powoli poznaję 😀

      Usuń