21 lutego 2023

391. Stars from the stars - Space Face - Pianka-chmurka do mycia twarzy "Magic Cloud"

 

Hej :)


W boxie od Pure Beauty znalazłam kosmetyk do oczyszczania twarzy Stars from the stars. Mam wrażenie, że ostatnio moda na pielęgnację jest jeszcze większa. Nie wiem czy to świadomość ludzi (wreszcie) czy o co chodzi tak czy inaczej chyba niemal każdy stosuje dwuetapowe oczyszczanie. Czy ta chmurka sprawdziła się jako drugi etap oczyszczania twarzy czy niekoniecznie? Jeśli chcecie się dowiedzieć i poznać moją opinię to zapraszam na dalszą część :)



Opis producenta:


W świetlistej galaktyce na planecie świadomej pielęgnacji powstały nieziemskie formuły, bogate w najlepszej jakości naturalne, wegańskie składniki. 

Pianka-chmurka do mycia twarzy "Magic Cloud" przeznaczona do każdego rodzaju skóry, również mieszanej i tłustej. Delikatnie oczyszcza bez wysuszania i uczucia ściągnięcia. Redukuje niedoskonałości i zaskórniki. 


Moja opinia:


Opakowanie to plastikowa butelka z pompką. Szata graficzna jest iście galaktyczna i zdecydowanie nie da się przejść koło niej obojętnie. Dzięki przeźroczystej butelce kontrolujemy ile kosmetyku nam jeszcze zostało więc niespodziewanie nam się nie skończy. 

Pianka ma lekką, bardzo przyjemną konsystencję. Faktycznie jest jak taka delikatna chmurka. Posiada przyjemny zapach, trochę słodki z mieszanką zielonej herbaty. Mi osobiście się podoba. Mamy tu 99% składników pochodzenia naturalnego m.in. zieloną herbatę (matuje), arbuz, granat czy kaktus księżycowy (odżywiają i regenerują).



Aplikacja produktu przebiega bardzo sprawnie, bez żadnych problemów. Po użyciu cera jest miękka i gładka w dotyku. Pianka fajnie matuje skórę i ją oczyszcza. Makijażu nią na pewno nie zmyjemy, ale jako drugi etap oczyszczania jest w porządku. Myślę, że sprawdzi się na dzień, bo na noc może być za słaba dla niektórych. Chociaż ja używam jej i rano i wieczorem i daje radę. Dodatkowo delikatnie odżywia. Nie zauważyłam natomiast, aby działała na niedoskonałości czy zaskórniki. Faktem jest, że nie wysusza i nie powoduje uczucia ściągnięcia. Wydajność raczej standardowa - do mycia twarzy używam 1 do 2 pompek więc chyba tak normalnie. 

Podsumowując bardzo delikatny kosmetyk z dobrym działaniem oczyszczającym. Myślę, że do cer wrażliwych będzie jak najbardziej w porządku. Mnie ta konsystencja i działanie w zupełności wystarcza więc jestem zadowolona :)


Używacie pianek do oczyszczania twarzy? Czy może stawiacie na żele?


Pozdrawiam :)


[Współpraca reklamowa]



12 komentarzy:

  1. Dla mnie pianki są za słabe, więc wybieram żele:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie różnie zależy co mi wpadnie w ręce 😀

      Usuń
  2. Aktualnie też używam tą piankę właśnie, lubię ją za jej delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować, myślę, że polubiłabym tą konsystencję 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pianki do mycia twarzy ze względu na to że są delikatniejsze dla skóry. Te pianka dopiero czeka w kolejce na otwarcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam obecnie piankę do mycia twarzy, ale innej firmy :) Kosmetyki tej marki kuszą mnie na testy :)

    OdpowiedzUsuń