15 lipca 2023

432. Ulubieńcy kwartału - kwiecień, maj, czerwiec 2023

 

Hej :)


To najwyższa pora na ulubieńców kwartału. Po raz kolejny 10 kosmetyków tym razem sama pielęgnacja - coś do twarzy, ciała i włosów. Ciekawi?



La Roche-Posay - Hyalu B5 Eye Serum - Przeciwzmarszczkowe serum do skóry okolic oczu - Genialnie nawilża delikatną okolicę wokół oczu, ujędrnia, rozświetla i chłodzi. Chyba dalej nie trzeba wymieniać? Po prostu spektakularne działanie nawet dla osób, które posiadają cienie pod oczami.



Mixa - Hyalurogel - Serum dla skóry wrażliwej - Żelowa konsystencja daje nam konkretną dawkę nawilżenia i wygładzenia. Genialny przy odbudowie bariery hydrolipidowej, ale także do metody skincycling.


Veoli Botanica - Keep An Eye On It Anti-Aging Eye Cream - Skoncentrowany balsam pod oczy - Naturalny balsam z bardzo treściwą konsystencją, ale właśnie takie uwielbiam najbardziej jeśli chodzi o okolice oczu. Skóra po użyciu jest natłuszczona, bardziej elastyczna, nawilżona i ukojona jednocześnie.


Bielenda Professional - Supremelab - Barrier Renew - Intensywnie odżywczy krem na noc z ceramidami - Ceramidowy krem, który świetnie odżywia i regeneruje skórę. Ma nie tylko bogatą konstystencję, ale również działanie, które sprawdzi się nawet przy zabiegach kosmetycznych czy kuracji z retinolem.


Fluff - Superfood - Krem wyrównujący koloryt z filtrem UV SPF 50 - Wegański i naturalny krem chroniący przed promieniowaniem UV. Nie bieli i łatwo się rozprowadza. Dodatkowo wyrównuje koloryt cery, dzięki czemu makijaż latem jest zdecydowanie zbędny przy tym produkcie :)


Oriflame - Tender Care - Krem uniwersalny - Piękny owocowy umila aplikację. Świetnie nawilża usta sprawiając, że są miękkie i nawilżone. Dodatkowo utrzymuje się całą noc na ustach.


L'biotica - Active Lash - Serum przyśpieszające wzrost rzęs - Zdecydowanie jest to produkt dla fanek długich, spektakularnych rzęs, które swoje naturalne mają zbyt krótkie i marne. Kosmetyk świetnie wydłuża rzęsy, a do tego jest bardzo wydajny i tani.


Miya Cosmetics - HAND.lab - Peeling wygładzający do rąk z olejkami - Może nie jest to niezbędny kosmetyk, ale faktem jest, że o dłonie trzeba dbać. Nie dość, że złuszcza martwy naskórek to jeszcze wygładza, nawilża i odżywia, dzięki czemu krem do rąk nie jest nam potrzebny :)



Stars from the stars - Gwiezdny żel do mycia ciała z drobinkami "Oriental Star" - Luksusowy żel w niskiej cenie? Proszę bardzo. Wygląda cudnie, ma przepiękny, zmysłowy zapach, a skóra po nim jest miękka i gładka. Idealny do domowego spa :)


So!Flow by Vis Plantis - Humektantowy szampon do włosów średnioporowatych i z tendencją do puszenia - Cudowny zapach mango umila aplikację, a włosy po umyciu są miękkie, gładkie, lśniące i wyglądają zdrowej. Dobrze oczyszcza i podnosi włosy u nasady :)


Znacie te kosmetyki? A może jakiś Was zainteresował? Macie swoich ulubieńców? :)


Pozdrawiam :)


Niektóre z kosmetyków otrzymałam w ramach współpracy, ale nie ma to żadnego wpływu na moją opinię.



12 komentarzy:

  1. Serum Mixa też przypadło mi do gustu 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się ten gwiezdny żel 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum Mixa zaczęłam używać, ale jak zmieniłam pielęgnację (kremy) to nie do końca się z nimi wkoponowało, więc zostawiam je na jesień :D Żel też jeszcze czeka - jakoś przerażają mnie te drobinki, no i zapach też nie do końca mój, na pewno nie na lato, więc jeszcze poczeka. Ale szampon Vis Plantis i balsam do ust Ori zużyłam i oba były świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w każdym kosmetyku wszystko każdemu będzie pasować 😀

      Usuń
  4. Bardzo lubię produkty Veoli, akurat kremu pod oczy jeszcze nie miałam okazji spróbować, ale mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetyki Fluff ja bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ceramidy Bielendy i miodek z Oriflame. Hyalu i Veoli muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń