28 listopada 2023

476. Moje nowości kosmetyczne - Ezebra

 

Hej :)


Czas na moje kosmetyczne nowości. Tym razem trochę tego jest - głównie produkty do makijażu i pielęgnacji twarzy. Zapraszam :)



Zamówienie z ezebra.pl:


- Long4Lashes - Serum przyśpieszające wzrost rzęs - 3 ml (44,99 zł) - miałam już kilka opakowań i po raz kolejny postanowiłam wrócić do tego ulubieńca. Więcej o nim przeczytacie <tu>.

- Orientana - Olejek do twarzy "Róża japońska i szafran" - 50 ml (24,49 zł) - pięknie pachnie i super wygładza :)

- Lovely - Bye bye short Lashes - Wydłużający tusz do rzęs - 8 g (6,92 zł) - faktycznie wydłuża chociaż ma dziwną szczoteczkę.

- Claresa - Diamond - Top No Wipe - 5 ml (12,09 zł)

- Claresa - Top No Wipe - 5 ml (12,09 zł) - to już moje drugie opakowanie :)

- Inglot - Smoothing Under Eye Powder - Wygładzający puder pod oczy nr 72 - 2,2 g (50,07 zł) - będzie to moje pierwsze spotkanie z tą marką. Uwielbiam testować pudry pod oczy chociaż nie zawsze każdy się sprawdza :)

- Farmona - Tutti Frutti - Mleczko do kąpieli i pod prysznic "Tango Mango" - 400 ml (13,99 zł)

- Claresa - Gloss Is My Boss - Nawilżający błyszczyk do ust nr 05 big fish - 5 g (11,69 zł)

- Uzdrovisco - Krem na piękne oczy wypełniający zmarszczki "Kurkuma" - 25 ml (34,30 zł) - to również będzie pierwsze moje spotkanie z tą marką :)

- Eveline - Choco Glamour - Balsam - serum do ust - 12 ml (12,99 zł) - cudownie pachnie czekoladą :)


W sumie 10 kosmetyków w tym 4 do pielęgnacji twarzy, 3 do makijażu, 2 do paznokci i 1 do ciała. Wydałam 228,62 zł.


Dajcie znać czy znacie, któryś z produktów i jak Wam się sprawdza? A może coś Was zainteresowało?


Pozdrawiam :)



9 komentarzy:

  1. świetne nowości, lubię robić zakupy na ezebra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie olejek do twarzy Orientana. Kiedyś miałam dwa sera tej marki i świetnie się u mnie sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki nie robiłam zakupów na ezebrze. Znam tylko tango mango :)

    OdpowiedzUsuń
  4. long4lashes uwielbiam zawsze regularnie wracam do tego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam niczego z podanych produktów, ale myślę, że wszystkie mogą się sprawdzić :) Świetne zakupy!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mleczko do kąpieli i pod prysznic "Tango Mango" mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń