30 grudnia 2023

485. Moje nowości kosmetyczne - Elnino Parfum

 

Hej :)


Moje zakupy w grudniu zrobiłam online na elnino-parfum.pl. Co prawda nie są zbyt duże i najwięcej jest tu chyba kolorówki, ale zapraszam na przegląd :)



Zamówienie z elnino-parfum.pl:


- Physicians Formula - Mineral Wear Diamond Setter - Utrwalacz makijażu - 65 ml (32,20 zł) - jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką. Jestem w trakcie używania i zbyt duża ilość jak i odległość sprawia, że zostawia białe kropki na twarzy, które trochę ciężko usunąć.

- NYX Professional - Makeup High Definition Studio Photogenic Finishing Powder - Puder mineralny dający rozświetlony wygląd - odcień 01 transparent - 6 g (36,62 zł) - to również moje pierwsze spotkanie z tą marką. Sam puder w ogóle nie rozświetla, jest raczej satynowy i utrwala makijaż.

- Rimmel - Kind & Free - Healthy look Pressed Powder - Matowy puder - odcień 01 transparent - (14,40 zł)

- L'occitane - Shea Butter - Krem do stóp - 30 ml (30,20 zł) - jestem w trakcie używania i póki co jest fajny.

- Garnier - Hand Superfood - 48h Repairing Balm - Krem do rąk regeneracyjny - 75 ml (15,85 zł) - Nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie krem do rąk, ale fajnie się sprawdza :)

- Makeup Revolution - Sugar Kiss Lip Scrub Fresh Mint - Peeling do ust - 15 g (20,90 zł)

- Essence - Lip Care Jelly Sleeping Mask - Nawilżająco-odżywcza maska do ust na noc - 8 g (13,08 zł)

- Tresemme - Extra Hold Hairspray - Ekstramocny lakier do włosów - 250 ml (18,45 zł) - faktycznie jest bardzo mocny i szybko można przesadzić - z tą marką też spotykam się po raz pierwszy :)


Podsumowując kupiłam 8 kosmetyków w tym 3 do makijażu, 2 do ciała, 2 do pielęgnacji ciała i 1 do włosów. Wydałam 181,70 zł.


Znacie któryś z kosmetyków? Co Wy ostatnio zakupiliście ciekawego?


P.S. Życzę Wam udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku z mnóstwem nowych możliwości i dalszych spełniania marzeń :)



Pozdrawiam :)



5 komentarzy:

  1. Mam ten puder z Rimmella. Miałam też jakąś inną wersję kremu do rąk z Garniera w zielonym opakowaniu.

    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten puder rimmela jest dość polecany, więc jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty Tresemme do włosów są iście genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę maskę do ust muszę przetestować :D

    OdpowiedzUsuń