02 stycznia 2024

486. Ulubieńcy kwartału - październik, listopad, grudzień 2023


Hej :)


Witam Was w Nowym Roku :) Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze bardziej intensywny, pełen nowych współprac, interesujących kosmetyków, a także bogaty w szkolenia i nowe doświadczenia nie tylko dla mnie, ale i dla całej rodziny oraz dla Was również :) Tymczasem przechodzę do ostatnich ulubieńców poprzedniego roku, ale nie martwcie się ulubieńcy całego roku również się pojawią :)

Standardowo 10 kosmetyków głównie do pielęgnacji twarzy i makijażu - zapraszam :)



Soraya - Probio Clean - Probiotyczna emulsja do mycia twarzy - Genialnie koi skórę przy tym oczyszcza i delikatnie nawilża. Sprawdza się w odbudowie bariery hydrolipidowej. Uwielbiam za jej delikatność, a jednocześnie skuteczność w działaniu.



Arganove - Hydrolat do ciała, twarzy i włosów "Werbena" - Piękny orzeźwiający zapach, wielofunkcyjność, a dodatkowo naturalny kosmetyk. Świetnie relaksuje.



L'oreal Paris - Revitalift Filler - Serum pod oczy z 2,5% (kwas hialuronowy + kofeina) - To serum robi chyba wszystko czego moja skóra pod okiem potrzebuje. Ujędrnia, wygładza, nawilża i odżywia. Dodatkowo metalowe kuleczki, które są aplikatorem świetnie masują :)


Arganove - Soft again - Odmładzająca pomadka do ust "Opuncja i jagody acai" - Naturalna i wegańska o jagodowym zapachu. Masełkowa, przyjemna konsystencja, a do tego świetnie zmiękcza, wygładza i odżywia.


Soraya - Plante - Naturalnie rozświetlająca baza pod makijaż - Kwiatowy zapach i mnóstwo naturalnych składników. Uwielbiam jak rozświetla skórę i sprawia, że wyglądamy zdrowo i promiennie. Sprawdza się nie tylko pod makijaż, ale latem, gdy nie chcemy nakładać makijażu będzie idealna.



Deborah Milano - Skin Booster Serum Foundation - Lekki podkład rozświetlający - Świetliste wykończenie, które wygląda naturalnie z możliwością budowania. Co ciekawe nie wymaga pudrowania. Świetnie wygładza i daje efekt promiennej skóry oraz jest długotrwały.


Eveline Cosmetics - Wonder Match - Skin Absolute Perfection Foundation - Luksusowy podkład wygładzający - Daje matowe, lekko satynowe wykończenie. Zastyga i świetnie wyrównuje koloryt skóry. Jest długotrwały, da się go budować i pięknie wygląda na skórze.


Rimmel - Multi-tasker Concealer - Multizadaniowy korektor - Chyba najbardziej kryjący korektor jaki miałam okazję poznać. Daje matowe wykończenie, ale nie wygląda sucho. Kryje zasinienia i jest bardzo wydajny. Świetnie wygładza.


Hean - Fresch Rosy Eye Powder - Odświeżający puder pod oczy - Daje efekt photoshopa i świeżej skóry. Satynowe wykończenie przepięknie wygląda i długo się utrzymuje.


AA Wings of Color - Star Secrets - Diamond Lipstick - Pomadka do ust - Przepiękne opakowanie, kwiatowy zapach i błyszczące wykończenie. Nawilża usta i sprawia, że są wygładzone. Nie utrzymuje się zbyt długo, ale uwielbiam to jak wygląda na ustach.


Znacie któryś z kosmetyków? A może macie inne, które uwielbiacie?



Pozdrawiam :)


Niektóre z kosmetyków otrzymałam w ramach współpracy, ale nie miało to wpływu na moją opinię.


5 komentarzy:

  1. Znam kilka produktów - m.in Arganove. O ile hydrolat jest na prawdę fajny tak pomadka pasuje mi trochę mniej. Nie jest zła, ale bez rewelacji. Korektor miałam i fakt jest mega wydajny, bo przez cały rok go używałam :D Albo raczej zużyłam w całości, bo używałam też AA, ale jeszcze używam i w tym roku. Kryje bardzo mocno - nawet za mocno dla mnie jak na okolice pod oczami gdzie go stosuje. No i jest mega jasny wręcz biały - nie do końca wpasował się w moje preferencje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze sprawdza się u mnie baza Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko Wonder Match - bardzo fajny podkład :)

    OdpowiedzUsuń