24 lipca 2021

216. AA - My Beauty Power - Antyoksydacyjny krem-żel na dzień, Rewitalizujący krem-koncentrat na noc i Wygładzające serum-booster

 

Hej :)


Dzięki portalowi wizaz.pl miałam możliwość przetestować kosmetyki marki AA z linii My Beauty Power. Ta linia ma za zadanie przeciwdziałać starzeniu się skóry oraz niwelować niedoskonałości za pomocą bioaktywnych składników takich jak niacynamid i peptydy. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdzają te produkty to zapraszam na recenzję :)



Opis producenta:


AA - My Beauty Power - Antyoksydacyjny krem-żel na dzień - Lekki antyoksydacyjny krem-żel na dzień utrzyma wysoki poziom nawilżenia skóry. Działając jak przeciwzmarszczkowa tarcza, sprawia, że wolne rodniki nie mają z nim żadnych szans!


AA - My Beauty Power - Rewitalizujący krem-koncentrat na noc - Rewitalizujący krem-koncentrat na noc zregeneruje, ukoi i zrelaksuje skórę, aby promieniała pięknym blaskiem o poranku.


AA - My Beauty Power - Wygładzające serum-booster - Eliminuje niedoskonałości i pierwsze zmarszczki oraz pobudza wewnętrzną energię Twojej skóry.


Moja opinia:


Zacznę może od cech wspólnych. wszystkich trzech produktów czyli dwóch kremów i serum, bo mają ze sobą dużo wspólnego. Każdy z tych kosmetyków ma lekką, wodno-żelową konsystencję. W środku znajdziemy niacynamid, który co prawda ma inne stężenie w serum niż w kremach, ale działanie jest to samo (rozjaśnia przebarwienia, eliminuje niedoskonałości czy poprawia jędrność i sprężystość). Dodatkowo mamy tu jeszcze argirelinę, która wygładza zmarszczki. Poza tym kosmetyki są wegańskie za co duży plus. Produkty szybko się wchłaniają i nie pozostawiają lepkiej warstwy na skórze.


AA - My Beauty Power - Wygładzające serum-booster


Opakowanie to niewielka tubka, w jasnych kolorach, która na pierwszy rzut oka bardziej przypomina krem pod oczy niż serum :) Mamy tu 15 ml produktu co moim zdaniem jest niedużo skoro używamy kosmetyku na całą twarz. Podejrzewam, że skończy mi się najszybciej z tych trzech produktów. 


Serum posiada przeźroczysty kolor i ma bardzo ładny delikatny zapach. Taki różany. Szybko się rozprowadza i nie zostawia lepkiej warstwy. Mamy tu 10% stężenie niacynamidu i poza argireliną jest też olej z pestek malin, który uelastycznia skórę i odbudowuje naskórek. Jeśli chodzi o działanie to na pewno jest to serum wygładzające, bo efekt wygładzenia widać niemal od razu. Dodatkowo niedoskonałości jest zdecydowanie mniej, aczkolwiek nie wiem czy to zasługa serum czy któregoś kremu. Poza tym jak na tak małe opakowanie to kosmetyk jest wydajny, bo już niewielka ilość wystarczy, by pokryć cała twarz.

AA - My Beauty Power - Antyoksydacyjny krem-żel na dzień


Krem na dzień został zamknięty w delikatnie różowym opakowaniu. 


Tym razem kosmetyk jest białego koloru, również posiada delikatny zapach tyle, że jest to taki zapach kremu do twarzy. Nie wiem jak to inaczej określić. Tutaj niacynamid ma 5%, a zamiast oleju z pestek malin mamy ekstrakt z aceroli, który między innymi wygładza i rozświetla cerę. Zdecydowanie krem należy do tych lekkich, niemal niewidocznych na skórze, dlatego świetnie się sprawdzi, gdy nam się śpieszy, bo od razu możemy nakładać makijaż. Po użyciu skóra jest wygładzona, miękka i delikatna w dotyku. Dodatkowo delikatnie rozświetlona, aczkolwiek nie wygląda na mokrą czy spoconą. Raczej jest to subtelny efekt. 

AA - My Beauty Power - Rewitalizujący krem-koncentrat na noc


Opakowanie takie samo jak w przypadku kremu do twarzy co nie jest zbyt komfortowe, bo w pośpiechu musimy się zatrzymać i sprawdzić, który krem chcemy nałożyć co może być trochę uciążliwe. Po mimo lekkiej konsystencji tutaj podczas rozsmarowania kosmetyku czuć, że będzie to coś konkretnego. Mamy tutaj te same składniki co w serum tyle, że niacynamid ma 5%. Krem bardzo dobrze odżywia i nawilża skórę. Dodatkowo ładnie koi i regeneruje. Rano twarz wygląda na wypoczętą i promienną. 


Podsumowując muszę przyznać, że spodziewałam się czegoś naprawdę wyjątkowego. Teraz po przetestowaniu tych kosmetyków stwierdzam, że używając ich wszystkich razem faktycznie widać pozytywną różnicę w wyglądzie cery. Natomiast jeśli miałabym wybrać jeden z kosmetyków to zdecydowanie byłby to krem na noc, który polecam wypróbować na własnej skórze. I o ile ten krem sprawdzi się również solo tak krem na dzień i serum mają zbyt słabe działanie, aby działać osobno. 
Mam nadzieję, że moja recenzja przyda się tym z Was, którzy planowali zakup tych kosmetyków. Tak czy inaczej warto pamiętać, że to co jednej osobie się nie sprawdzi lub będzie takie sobie, dla innej może być najlepszym kosmetykiem jaki miała.


Znacie te kosmetyki? Koniecznie dajcie znać :)


Pozdrawiam :)


18 komentarzy:

  1. Pewnie też zdecydowałabym się na krem na noc z całej trójki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiła ta cała seria, a najbardziej właśnie krem na noc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam, miałam jeden z ich kremów, ale z innej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków, ostatnie moje testowanie nie skończyło się dla mojej skóry najlepiej xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej serii, ale wydaje mi się, że te kremy na dzień i na mogłyby się u mnie sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem na noc najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakoś średnio lubuję ową firmę:) kiedyś coś mnie podrażniło jakiś krem czy cuś i mam uraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sentyment do tej marki,bo to chyba pierwsza,której kosmetyki zaczęłam używać 😀

      Usuń
  9. Dawno nie miałam już nic tej marki. Tą serie pierwszy raz widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam,że mają taką serie 😀

      Usuń