04 marca 2020

84. Makijaż jedną marką: Wibo


Hej :)


Kosmetyki Wibo znam głównie z produktów do konturowania i muszę przyznać, że na tym się znają. Mam też jedną paletę ceni, ale nie jestem do niej zbyt przekonana. Dlatego też postanowiłam poznać bliżej tą markę i zrobić makijaż tylko kosmetykami z Wibo. Jedynie baza pod cienie, kredka na linię wodną i bronzer są innej firmy. Będzie to test pierwszych wrażeń jak i sprawdzone produkty tej marki tak więc zapraszam :)


Twarz z nałożoną pielęgnacją:




Gotowy makijaż:







Lista użytych kosmetyków:

  • podkład: Wibo - Second Skin, Primer-Concealer-Foundation 3 in 1 - Płynny fluid do twarzy 3 w 1, kolor: nr 3 
  • puder: Wibo - Photo Ready, Loose Powder Prepare & Finish - Sypki puder do twarzy 2 w 1
  • korektor: Wibo - Deluxe Brightener - Ekskluzywny korektor rozświetlający
  • bronzer: Bell - Desert Rose, Bronze Powder - Wielokolorowy puder brązujący do twarzy
  • róż: Wibo - Smooth'n Wear Blusher kolor: nr2
  • rozświetlacz: Wibo - 3 Steps to Perfect Face Light - Paleta do konturowania twarzy
  • stylizacja brwi: Wibo - Feather Brow Creator - Kredka do brwi, kolor: soft brown
  • baza pod cienie: Makeup Revolution - Aqua Seal, Liquid Eye Primer - Baza pod cienie
  • cienie do oczu: Wibo - Neutral Eyeshadow Palette, Paleta 15 cieni do powiek
  • kredka na linię wodną: Bell - HYPOallergenic - Nude, Longwear Eye Pencil - Długotrwała konturówka do oczu w sztyfcie
  • tusz do rzęs: Wibo - Burlesque - Maskara do rzęs nadająca objętość
  • błyszczyk: Wibo - Lip Sensaton - Błyszczyk do ust z kwasek hialuronowym, kolor: nr5

A tak wygląda makijaż po 9 godzinach noszenia:





Zacznę może od tych produktów, które już testuję dosyć długo. Róż się utrzymał i ma przepiękny kolor. To samo tyczy się rozświetlacza z palety. Nie użyłam bronzera, gdyż już go wykończyłam :P Jeśli chodzi o cienie do powiek to się utrzymały na twarzy jednak mają czasami tendecję do robienia plam lub całkowitego znikania. Bardzo podoba mi się podkład, którego używam dosyć krótko, ale świetnie wygląda na twarzy. Błyszczyk jak wiadomo zbyt długo na ustach nie siedział, ale taka już ich natura. Bardzo pozytywnie jestem zaskoczona korektorem i kredką do brwi, gdyż wyglądają cudownie na twarzy i równie dobrze się na niej utrzymują. Równie świetnie wygląda tusz. Puder jak wiadomo to kultowy kosmetyk, który przepięknie pachnie i równie dobrze wygląda na twarzy. Podsumowując makijaż po 9 godzinach wygląda naprawdę dobrze więc jestem zadowolona.

Tu jeszcze porównanie makijażu gotowego i po 9 godzinach:



Mam nadzieję, że się podoba :)

Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Wow, podkład ma bardzo fajne krycie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. love! i want to try by myself!
    great post!thank you for your share
    formal hairstyles luxhairshop

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład fajnie kryje i fajnie sie trzyma po tylu godzinach :) ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż jest ładny A produkty po 9 godzinach nadal wyglądają świetnie na skórze :) dobra recenzja :)

    OdpowiedzUsuń