02 stycznia 2021

158. Ziaja Med - Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P - Esencja rewitalizująca; Krem głęboko regenerujący na noc i Krem ujędrniający na dzień

 

Hej :)


Dzięki portalowi wizaz.pl miałam możliwość przetestować kosmetyki marki Ziaja. Wiem, że marka jest dosyć kontrowersyjna jeśli chodzi o opinie i nie raz mi również zdarzało się, że kosmetyki po prostu nie działały jak powinny. Mimo to teraz skupię się na kuracji dermatologicznej. I z góry uprzedzam, że to jest tylko i wyłącznie moja własna opinia, którą wyrobiłam podczas używania produktów. Krótkim słowem wstępu zapraszam na ocenę kosmetyków :)



Opis producenta:

Ziaja Med - Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P - Esencja rewitalizująca skoncentrowane działanie na dzień/ na noc - wykazuje skoncentrowaną aktywność przeciwstarzeniową, redukuje drobne oraz spłyca głębokie zmarszczki; poprawia sprężystość, jędrność i elastyczność; wyrównuje koloryt skóry i łagodzi zaczerwienienia; przywraca blask oraz zdrowy i naturalny wygląd.

Ziaja Med - Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P - Krem ujędrniający na dzień - redukuje drobne oraz spłyca głębokie zmarszczki; poprawia napięcie i ujędrnia skórę twarzy, szyi i dekoltu; długotrwale nawilża, pozostawiając przyjemne uczucie komfortu; odmładza skórę przez rozświetlenie i wyrównanie kolorytu; zapewnia codzienną ochronę przed promieniowaniem UV.

Ziaja Med - Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P - Krem głęboko regenerujący na noc - wspomaga naturalny cykl nocnej regeneracji; zmniejsza objawy starzenia się skóry: poprawia napięcie i ujędrnia skórę, wygładza drobne oraz spłyca głębokie zmarszczki, odczuwalnie nawilża i zmiękcza; lekko złuszcza naskórek i niweluje matowy wygląd skóry.

Moja opinia:

Ziaja Med - Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P - Esencja rewitalizująca skoncentrowane działanie na dzień/ na noc


Opakowanie to tubka z zakrętką, która jest bardzo poręczna. Szata graficzna prosta i nie wyróżniająca się. 
Ma kremową, delikatnie lejącą konsystencję o białym kolorze. Posiada delikatny zapach taki kosmetyczny, który jest przyjemny.


Przede wszystkim nazwanie tego produktu esencją jest dosyć mylne. Dla mnie esencja czy serum jest zazwyczaj bardziej wodniste niż przypominające krem więc tak właściwie nie wiadomo jak tego używać. Z racji tego, że mamy krem na dzień i na noc stwierdziłam, że będę aplikować tą esencję jako serum przed kremami. Kosmetyk szybko się rozprowadza i szybko wchłania. Daje uczucie delikatnego nawilżenia, a skóra jest miękka i gładka w dotyku. Dodatkowo wygląda na zdrową i wypoczętą. Co do spłycania zmarszczek to zauważyłam taką różnicę w okolicach oczu, aczkolwiek są to drobne zmarszczki. Jeśli chodzi o głębokie to nie zadziała wcale. Natomiast na pewno wyrównuje koloryt i rozjaśnia. Dobrze sprawdza się jako baza pod makijaż. Po dłuższym stosowaniu cera jest bardziej sprężysta. 

Ziaja Med - Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P - Krem ujędrniający na dzień


Krem jest gęsty, ale lekki w swojej konsystencji. Posiada zapach, który jest dziwny, ale nie przeszkadza.


Kosmetyk łatwo się rozprowadza i jest wydajny. Niewielka ilość wystarczy, aby pokryć całą twarz. Nadaje się pod makijaż i nie zapycha. Ujędrnia i nawilża skórę przy okazji ją rozświetlając. Przez to skóra wygląda na zdrową i świeżą. Co do spłycania zmarszczek - nie zauważyłam takiego efektu. Nie podrażnia i nie zapycha. Posiada filtr jednak jest on tak niski, że i tak musimy nałożyć kolejny kosmetyk, który nas ochroni.

Ziaja Med - Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P - Krem głęboko regenerujący na noc


Krem ma gęstą, bogatą konsystencję. Posiada kosmetyczny zapach - taki jak esencja z tej serii.


Kosmetyk bardzo dobrze nawilża cerę i sprawia, że skóra jest miękka, gładka oraz zregenerowana zaraz po przebudzeniu. Dodatkowo wygląda na zdrową i wypoczętą. Poza tym szybko się wchłania i jest wydajny. Poza tym nie zauważyłam, aby zapychał. Co do spłycania zmarszczek to nie zauważyłam takiego efektu.

Podsumowując są to kosmetyki, które są tanie, wydajne i działają. Wydaje mi się, że stosowane razem dają lepsze efekty niż stosowane osobno. Ja jestem zadowolona z efektów, bo sprawiają, że moja skóra jest odpowiednio nawilżona, rozświetlona i wypoczęta. 

Znacie tą kurację?


Pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. Nie znam, ale nie używam produktów marki Ziaja, bo kiedyś po jakiejś ich serii miałam okropne kłopoty ze skórą i się zniechęciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja niestety źle mi się kojarzy :(
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tę linię marki Ziaja. Od dawna nie stosuje ich kosmetyków. No może poza lanoliną, która świetnie się sprawdza na moich ustach. Czy mnie zainteresowały te kosmetyki? Raczej wątpię, że po nie sięgnę. Za dużo teraz sporo ciekawszych opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam kosmetyków tej marki. Może skuszę się na testy, gdy zużyję obecne zapasay.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię balsamy z Ziaji i tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten krem na noc mnie korci:) szukam takiego mocnego nawilżacza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja kompletnie nie znam tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń