08 września 2020

Współpraca

 

Bardzo chętnie podejmę współpracę z markami kosmetycznymi jak i innymi firmami. Interesują mnie głównie różnego rodzaju kosmetyki do makijażu, ciała czy twarzy jak również rzeczy do paznokci typu hybrydy, żele itp. Szczegóły oraz warunki współpracy uzgadniam drogą elektroniczną i odpisuję na wszystkie e-mail'e bez względu na to czy dana współpraca mnie interesuje czy też nie. 

Z mojej strony mogę zapewnić o rzetelności, utrzymywaniu ustalonych terminów oraz szczerej recenzji. Współprace typu musisz napisać o danym produkcie pozytywną opinię bez względu na to czy ci się sprawdza czy nie, nie są dla mnie. Dla informacji wszystkie wpisy na blogu są tylko i wyłącznie moją twórczością, która jest szczera bez względu na dany produkt czy markę.

Jeśli jesteście zainteresowani podjęciem współpracy ze mną zapraszam do kontaktu:

annaidczak94@gmail.com


Moje social-media:

Brałam udział w:

- testowaniu produktów wizaż.pl: Garnier, Clinique, Ala Natural Beauty, Herbapol Polana, Ziaja Med, AA , All About Cactus, Alterra, Rare Beauty, BasicLab, L'oreal Paris, La Roche-Posay, Bandi

- testowanie produktów ofeminin.pl: Ziaja Baltic Home Spa,  Witalizacja

- testowanie produktów ambasadorka-kosmetyczna.pl: Clavier

- testowanie kosmetyków marki Chitone Care - Serum odżywcze oraz maska nawilżająca

- recenzje boxów kosmetycznych od Pure Beauty wraz z recenzjami pojedyńczych kosmetyków (współpraca długoterminowa od 2022 roku)

- testowanie produktów marki Larens

- recenzja kosmetyku marki Bioelixire

- recenzja kosmetyków marki Orientana z serii Hello Daktyl


Poza tym podejmuję współprace również na instagramie:


- recenzja kremu wielofunkcyjnego od Mixa 

- recenzja kosmetyku marki Candid

- recenzja szamponu i kremu do włosów 10 w 1 marki Garnier

- współpraca z marką Yumi: seria Hair care do włosów, dwuetapowe oczyszczanie, krem z SPF i demakijaż

- recenzja kremu z serii Coconut od Nacomi

- recenzja serum oczyszczającego pory od Novaclear w ramach akcji #dermozadarmo

- współpraca z marką lakierów hybrydowych Killer Queen Professional


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz