10 września 2018

9. Liliowe paznokcie z liśćmi


Hej :)
Paznokcie jeszcze wakacyjne, gdyż teraz wybieramy się na Kretę :)



Do stylizacji użyłam następujących lakierów:
- Semilac - Strong White 001
- Semilac - French Lilac 059
- Semilac - Shooting Star 114
- Semilac - Blueberry Kiss 116
- Semilac - Siren 124

Najpierw przygotowałam płytkę paznokci do pracy. Usunęłam skórki cążkami, wypiłowałam i zmatowiłam paznokcie. Nałożyłam primer, a następnie bazę i utwardziłam w lampie. Paznokcie pomalowałam kolorem 059 French Lilac. Jest to przepiękny liliowy kolor w sam raz na lato czy wiosnę. Nałożyłam dwie warstwy, każdą utwardzając w lampie. Następnie na kartce położyłam cztery kolory biały 001, jasnoturkusowy z brokatem 114, fioletowy z brokatem 116 i zielono-niebieski? 124. (ciężko mi określić kolor, ale też jest przepiękny :) ). Wzięłam sondę do zdobień i zaczęłam malować liście. Najpierw po jednym liściu na każdym paznokciu, każdy w innym kolorze. Utwardziłam w lampie i potem malowałam następne liście. W taki sposób powstała ta stylizacja:


Mi się bardzo podoba chociaż nie wiem czy to przypomina jakiekolwiek liście, ale moim zdaniem nie jest źle. 

A Wy co myślicie? :)

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Całkiem ładnie się prezentują - świetne kolory :)
    Jeśli mogłabym coś doradzić to większe zdjęcia dużo lepiej się prezentują. Możesz je zmienić jak dodajesz zdjęcie do wpisu po kliknięciu w zdjęcie i tam masz opcje wielkości :)
    Niebieskie tło też jest nieco męczące dla oczu - jaśniejsze kolory nieco z ciemnymi napisami byłyby lepsze - ale to tylko sugestia :) Pamiętam jak na początku blogowania, takie rzeczy bywały pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi zdjęciami spróbuję pokombinować :) Co do tła to już zmieniłam :)

      Usuń
  2. Nie lubię niebieskiego, ale w takim wydaniu ładnie wygląda:D Super mani :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyszły osobiście lubię jak się coś dzieje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń