08 listopada 2018

17. Bell - Illumi corrector lightening skin perfection


Hej :)
Dzisiaj podkład marki Bell. Produkty znam i jak dla mnie co poniektóre są naprawdę bardzo dobre. Co prawda podkładu tej marki nigdy nie używałam, dopiero teraz i jestem naprawdę pod wrażeniem :)



Opis producenta:

Trwały fluid rozświetlająco-korygujący. Perfekcyjny makijaż nasycony blaskiem. Rozświetlenie, optyczna korekta niedoskonałości cery, supernaturalny makijaż, długotrwały efekt.

Moja opinia:

Fluid posiada opakowanie typu tubka i posiada aplikator. Nie ma problemu z nałożeniem odpowiedniej ilości kosmetyku. 
Ja mam fluid w odcieniu 04 Carmel. Kosmetyk nie pachnie. Jego konsystencja nie jest zbyt płynna, gdyż po nałożeniu na dłoń podkład się nie rozlewa. Rzeczywiście daje efekt rozświetlonej cery, ale nie jest to świecenie tylko delikatny blask. Koryguje niedoskonałości jednak jest to podkład średnio kryjący bym powiedziała. Na skórze wygląda bardzo dobrze. Nie ciemnieje, nie roluje się i efekt faktycznie jest naturalny. 
Pierwsze zdjęcie przed nałożeniem podkładu, a poniżej z podkładem (bez korektora).

  


A tu już zdjęcie podkładu wraz z pudrem i korektorem. Efekt jest naprawdę bardzo dobry moim zdaniem jak na produkt za 16zł.


Podkład utrzymuje się około 6 - 7 godzin. Poniżej zdjęcie po około takim czasie noszenia makijażu. Może tego nie widać, ale podkład dalej na twarzy jest. Troszkę się ściera, ale po takim czasie to normalne. Natomiast wszystko co zostało nałożone dalej jest na swoim miejscu za co duży plus. Mogę się przyczepić jedynie do tego, że po takim czasie podkład wchodzi w zmarszczki i bardzo brzydko to wygląda. 


Jeśli nie potrzebujecie dużego krycia to podkład naprawdę wart uwagi. Ja na pewno jeszcze po niego sięgnę nie raz :) Rozświetla, koryguje, nie ciemnieje no i jeszcze cena bardzo przystępna :) 

A wy znacie ten podkład lub inny marki Bell?

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Jakoś nie mam zaufania do marki Bell, chociaż ich baza pod cienie jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładów z tej marki jeszcze nie miałam. Zresztą raczej mało kiedy sięgam po tą firmę, mam chyba od nich tylko rozświetlacz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Bell uwielbiam najbardziej HypoAllergenic CC krem :D

    OdpowiedzUsuń