13 lutego 2019

31. Walentynkowe serduszka


Hej :)

Walentynki już za chwilę więc czas na stylizację paznokci również w tym klimacie :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- Semilac - Strong White - 001
- Semilac - Classic Coral - 006
- Semilac - Intense Red - 027
- Semilac - Sharm Effect - Base Clear

Jak wiadomo zaczęłam od przygotowania płytek paznokci. Wszystkie wypiłowałam, wycięłam skórki, zmatowiłam i odtłuściłam. Na wszystkie paznokcie nałożyłam bazę i utwardziłam w lampie. Następnie wszystkie paznokcie poza jednym w każdej ręce pomalowałam dwoma warstwami lakierem 006. Jest to przepiękny koralowy kolor, który bardzo ładnie wygląda nawet sam :) Każdą warstwę utwardziłam w lampie. Na pozostałe dwa paznokcie nałożyłam trzy warstwy białego koloru, każdą utwardzając w lampie. Niestety biały ma to do siebie, że po dwóch warstwach jeszcze zbyt ładnie nie wygląda. Następnie na białe paznokcie nałożyłam bazę z Sharm Effect i kolorem 006 i 027 namalowałam serduszka. Poczekałam chwilkę aż się rozmyją i utwardziłam w lampie. Później poprawiłam kontury serduszek i również utwardziłam. Następnie wszystkie paznokcie pokryłam topem, który utwardziłam w lampie. Nałożyłam odżywkę na skórki i gotowe :)

Tak powstała ta stylizacja:



No i oczywiście nie mogło tutaj zabraknąć wzornika z walentynkowymi zdobieniami:



I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam


11 komentarzy:

  1. Super pazurki i na wzorniku widzę wiele fajnych opcji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ciekawych serduszkowych wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam wszystkich, którzy potrafią wyczarowac takie cuda ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny manicure wyczarowałaś! Najbardziej mi się podobają zdobienia w czerwone serduszka na białym tle - przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te zdobienia, podziwiam wszystkie osoby, które potrafią zrobić coś na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa.. Super te wzorki,ja nie potrafię ;(

    OdpowiedzUsuń