26 kwietnia 2019

41. Koronka na paznokciach


Hej :)

Jak możecie się domyślić jeśli chodzi o stylizację paznokci to lubię zaszaleć albo zrobić prostą stylizację z pojedyńczym wzorkiem. Tym razem padło na to drugie :)


Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- Semilac - Peach Milk - 055
- pisak w czarnym kolorze

Standardowo zaczęłam od przygotowania paznokci tzn. zmatowiłam, spiłowałam paznokcie i odsunęłam skórki. Następnie primer, a na to baza, którą utwardziłam w lampie. Później wszystkie paznokcie pokryłam dwoma warstwami koloru Peach Milk, każdą utwardzając w lampie. Kolor jest naprawdę prześliczny i świetnie się spisuje do wiosennych jak i letnich stylizacji. Następnie czarnym pisakiem namalowałam coś na kształt koronki i poczekałam, aż wyschnie. Wszystkie paznokcie pokryłam topem i utwardziłam w lampie. Na koniec dałam odżywkę na skórki i gotowe :)


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. Jeju ale super to wygląda! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba zwłaszcza, że jest proste w wykonaniu. Gdzie kupiłaś takiego pisaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam na allepaznokcie.pl, ale w Tesco też kiedyś widziałam :)

      Usuń
  3. Koronka jest prześliczna! Sama, choć lubię na paznokciach minimalizm, zrobiłabym sobie z chęcią takie mani. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń