27 czerwca 2019

48. Bielenda - Total Look Make-up, Nude Match - Fluid "Idealne dopasowanie"


Hej :)


Markę Bielenda znam już dosyć długo i czasami używam kosmetyków tej marki. Jednak nie wiedziałam,  że mają również podkłady :) Dlatego też produkt zakupiłam i teraz czas na opinię :)




Opis producenta:

Fluid Idealne Dopasowanie to doskonały sposób na poprawę wyglądu cery, przy zachowaniu jej naturalnego wdzięku i blasku. Jego sekretem jest wyjątkowe połączenie pigmentów kryjąco-korygujących oraz składników, które perfekcyjnie wtapiają się w skórę. Taka formuła wizualnie przywraca świeżość i naturalną nieskazitelność naskórka, bez efektu "maski". Formuła lekkiego fluidu wyrównuje koloryt, kryje drobne niedoskonałości, przebarwienia i niewielkie zmarszczki. Produkt idealnie adaptuje się do światła i kształtu twarzy. aksamitnie rozprowadza, zapewniając przyjemną aplikację i doskonały efekt końcowy.

Moja opinia:

Opakowanie to tubka z zakrętką w kolorze kremowym z zielonymi, połyskującymi napisami. Pojemność produktu to 30 ml, za cenę 13 zł. 
Produkt ma gęstą konsystencję, jest lekki i świetnie się rozprowadza. Jego krycie jest średnie. Mój kolor to Słoneczny beż numer 03.


Produkt pachnie tak kosmetyczno-chemicznie bym powiedziała, ale nie jest drażniący. Raczej przyjemny.
Podkład po nałożeniu na twarz delikatnie matowi skórę, nadaje jednolity kolor, wygładza i tuszuje niewielkie niedoskonałości. Niewielkie, bo moja twarz była w nie za dobrej kondycji i wszystkiego niestety nie zakrył, ale nie wyglądało to bardzo źle. 

Tak wygląda twarz z nałożoną pielęgnacją:


Poniżej zdjęcie już z samym podkładem:



A tutaj z korektorem i pudrem:


Moim zdaniem jest to dobry produkt, który świetnie wygląda na skórze i trzyma się dosyć długo. Po ponad 8 godzinach wszystko było na swoim miejscu, jedynie świeciłam się w strefie T, ale to normalnie. Jeśli nie oczekujecie dużego krycia i ładnie wyglądającej, delikatnie zmatowionej cery to jak najbardziej mogę polecić ten produkt.

Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki Bielendy, ale ich podkłady są dla mnie za ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielenda na bardzo bobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty Bielendy, ale akurat podkłady nigdy jakoś szczególnie mnie nie kusiły ;)

    OdpowiedzUsuń