11 maja 2021

195. Jantar - Odżywka z wyciągiem z bursztynu do włosów i skóry głowy


Hej :)

Nie wiem jak jest teraz. Jednak jeszcze niedawno na markę Jantar był prawdziwy nalot. Czy kosmetyki się sprawdzają czy nie to nie wiem. Ja jak dotąd używałam tylko odżywki i już Wam daję znać jak się sprawdziła :)


Opis producenta: 

Receptura odżywki uwzględnia najistotniejsze potrzeby włosów cienkich, słabych, delikatnych i zniszczonych. Zawiera biologicznie czynne substancje stymulujące wzrost włosów: aktywny biologicznie wyciąg z bursztynu oraz witaminy A, E, F i d'pantenol.

Moja opinia:

Opakowanie to szklana, przeźroczysta buteleczka z białą zakrętką. Pomimo tego, że widzimy ile produktu nam zostało to opakowanie nie jest zbyt praktyczne. Ja swoją odżywkę przelałam do innego opakowania po innej odżywce, dzięki temu bez problemu mogłam popsikać włosy. W środku 100ml produktu za około 10zł. Przy stosowaniu dwa razy w tygodniu starcza na jakieś 4 miesiące więc nie jest źle.
Konsystencja jest wodnista, a sama odżywka nie podsiada koloru. Zapach ma wody kolońskiej, który mi osobiście nie przeszkadza. Na szczęście dla tych, którzy nie lubią tego zapachu to nie zostaje on na włosach zbyt długo :)
Przede wszystkim odżywka rzeczywiście przyśpiesza wzrost włosów. Nie jest to bardzo widoczne jednak przy dłuższym stosowaniu zdecydowanie widać różnicę. Zmniejsza wypadanie włosów z czego ja osobiście jestem najbardziej zadowolona :) Ja stosuję odżywkę po umyciu włosów szamponem i maską lub inną odżywką nie do "psikania" dopiero wtedy "psikam" włosy tą odżywką. Dzięki tej aplikacji jantar ułatwia rozczesywanie włosów, gdy mamy z tym problem.
Moim zdaniem świetny produkt w niskiej cenie. Zmieniłabym jedynie opakowanie, ale już chyba istnieje nowa wersja z nowym opakowaniem tak więc polecam :)

Pozdrawiam


19 komentarzy:

  1. Bardzo dobra jest ta wcierka, u mnie efekty były już po kilku użyciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam inna wcierkę z jantar tej nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już dawno nie miałam tej wcierki

    OdpowiedzUsuń
  4. Lata temu stosowałem i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję, lubię kosmetyki z bursztynem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to mój pierwszy kosmetyk z bursztynem właśnie 🙂

      Usuń
  6. o nie... brrr i zło i masakra. To bydle mnie tak uczuliło i podrażniły że lepiej nie mówić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie dobrze :( na szczęście u mnie nic takiego nie miało miejsca.

      Usuń
  7. Przydałaby mi się taka odżywka, z tego względu, że ułatwia rozczesywania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w większości wypadków używam odżywek w Spray'u właśnie, żeby rozczesać włosy😀

      Usuń
  8. z bursztynu jeszcze niczego nie próbowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosuję tę odżywkę, jak widzę, że moje włosy zaczynają bardziej wypadać, bo jest naprawdę dobra. Aktualnie jest ok, więc nic nie nakładam na skórę głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam problem z wwypadajacymi włosami ☹️

      Usuń
  10. Muszę wrócić do tej wcierki, bo moje włosy zaczynają wypadać, a pamiętam, że dawała fajne rezultaty ;)

    OdpowiedzUsuń