24 lipca 2019

52. Efekt syrenki na paznokciach


Hej :)

Efekt syrenki to chyba najprostsze zdobienie jakie tylko może być. Dzięki niemu zwykła stylizacja nabiera całkowicie innego wymiaru :)


Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- Semilac - Peach Milk - 055
- efekt syrenki

Standardowo zaczęłam od przygotowania płytki paznokci tzn. usunęłam skórki, zmatowiłam i wypiłowałam paznokcie. Nałożyłam primer, a na to bazę i utwardziłam w lampie. Na każdy paznokieć nałożyłam kolor nr 55. Jest to taki mleczno-brzoskwiniowy odcień, który świetnie komponuje się z opaloną skórą. Nałożyłam dwie warstwy każdą utwardzając w lampie. Następnie na jeden paznokieć każdej ręki położyłam efekt syrenki. Do tego przydaje się pędzelek jakikolwiek. Następnie usunęłam nadmiar pędzelkiem "miotełką". Następnie nałożyłam top na wszystkie paznokcie i utwardziłam w lampie. Później nałożyłam oliwkę na skórki i gotowe :)


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Efekt syrenki bardzo ładnie wygląda na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie odcienie, a z efektem syrenki paznokcie są niezwykle urokliwe :) Piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń