22 sierpnia 2019

56. Szybkie ombre z rozmyciem


Hej :)

Dzisiaj kolorowa stylizacji paznokci w sam raz na lato i wakacje :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- Semilac - Base Clear - Sharm Effect
- Neonail - My Lolita - 48211

- Semilac - French Lilac - 059
- Semilac - Denim Blue  - 084

Najpierw przygotowałam płytki paznokci czyli usunęłam skórki, wypiłowałam i zmatowiłam paznokcie oraz nałożyłam primer. Wszystkie paznokcie pokryłam bazą i utwardziłam w lampie. Następnie na połowę paznokcia nałożyłam jasnoniebieski kolor, a na drugą połowę liliowy. Granicę między kolorami rozmyłam przy pomocy pędzelka typu wachlarz. Gdy byłam zadowolona z efektu utwardzałam paznokcie w lampie. Tą czynność powtórzyłam 2 razy po czym na wszystkie paznokcie nałożyłam bazę z Sharm Effect. Na to różowy kolor z Neonail nałożony pędzelkiem. Gdy byłam zadowolona z rozmycia kolorów utwardzałam całość w lampie. Na koniec nałożyłam top również utwardzając go w lampie. Na to oliwka na skórki i gotowe :)

Tak prezentuje się stylizacja:



I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Nie moje kolory, nie czuję się dobrze w takich połączeniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy efekt chociaż ja zawsze idę na łatwizję i działam z jednym max dwa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolory :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. JA jednak wolę normalnie pomalowane paznokcie na jeden kolor

    OdpowiedzUsuń