13 września 2019

59. AA - Make up podkład wypełniający zmarszczki "Filler"


Hej :)

Tego podkładu używam już kilka ładnych lat. Co prawda innych kosmetyków tej marki nie testowałam, ale wszystko jeszcze przede mną :) Zapraszam na recenzję :)



Opis producenta:

Nowoczesny podkład zapewniający skórze błyskawiczny efekt wygładzenia i unikalną trwałość krycia. Innowacyjny PRO3 AGE SYSTEM wypełnia zmarszczki oraz modeluje owal twarzy, sprawiając, że cera wygląda młodziej.

Moja opinia:

Opakowanie to szklana, przeźroczysta buteleczka z plastikową zakrętką i czarnym dozownikiem. Po mimo tego, że opakowanie jest szklane jeszcze mi się nie strzaskało, a kosmetyk już kilka razy mi spadł :) Niestety pod koniec pojawia się problem z wyciągnięciem podkładu z opakowania. W środku znajdziemy 30ml produktu, którego koszt wynosi około 25zł. 
Konsystencja podkładu jest średnio gęsta. Mój kolor to 109 Caramel. Produkt nie pachnie, ale czuć taki sztuczny zapach, który znika podczas aplikacji. 



Podkład bardzo ładnie dopasowuje się do skóry, nie ciemnieje i minimalnie wygładza zmarszczki. Skóra wygląda na wypoczętą, a jej koloryt jest wyrównany. Dodatkowo nie obciąża skóry i utrzymuje się około 8 godzin. Na opakowaniu pisze, że 16 godzin, ale to niestety ściema. Po 8 godzinach noszenia podkład wchodzi w zmarszczki w okolicy ust i czoła. Jednak wszystko inne pozostaje na swoim miejscu tak jak zostało nałożone. Jeśli chodzi o krycie to powiedziałabym, że jest średnie idące w stronę lekkiego. Mniejsze niedoskonałości zakrywa, ale z większymi jest problem.

Poniżej zdjęcie twarzy z nałożoną pielęgnacją:



Zdjęcie po nałożeniu podkładu: 



Jak widać trochę nieestetycznie się świeci, ale po przypudrowaniu wygląda o niebo lepiej:


Moim zdaniem jest to dobry, lekki podkład dla osób, które nie potrzebują zbyt dużego krycia. Świetnie sprawdzi się na przykład do pracy jednak na wielkie wyjścia raczej go nie polecam. 

Używałyście podkładów marki AA?

Pozdrawiam


14 komentarzy:

  1. Dużo produktów tej marki już używałam. Bardzo polubiłam kremy do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie podkłady nie są jeszcze dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię podkładow, które po nalozeniu się świecą i wole raczej mocniejsze krycie więc to raczej nie jest opcja dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z kolorówki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie zwróciłam na niego uwagi ;) Z drogerii najbardziej lubię chyba Catrice All Matt Plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś podkład od AA ale niestety podkreślał "suchość" mojej skóry. Widocznie był zbyt matujący. Ja mimo skóry tłustej, lubuję się w nawilżających podkładach. Fluid na Twojej buzi wygląda bardzo ładnie i nadaje Ci witalności. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę, abym kiedykolwiek używała podkładu od AA. Ale teraz używam ich tuszu do rzęs i jest taki sobie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie miałam, ale póki co ich produkty nieszczególnie mi się sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś na pewno miałam jakiś podkład z tej firmy ale tego konkretnego nie kojarzę.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Se ve todo precioso! Echaré un vistazo! Feliz día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używałam podkładu z AA Wings of Color i byłam z niego całkiem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń