17 października 2019

64. Matowy marmurek


Hej :)

Dzisiaj paznokcie matowe z marmurkiem. Co prawda nie miałam pomysłu na stylizację, ale w końcu wyszło tak, że wpadłam na marmur :)



Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- Semilac - Strong White - 001
- Semilac - Black Diamond - 031

- Semilac - Szeherezada - 123

Zaczynam od przygotowania paznokci. Wycinam skórki, a następnie piłuję i matuję paznokcie. Następnie przemywam paznokcie cleanerem. Na to nakładam primer. Aplikuję bazę na każdy paznokieć i utwardzam w lampie. Na trzy paznokcie nakładam dwie warstwy przepięknego jasnobordowego koloru nr 123, każdą utwardzając w lampie. Na pozostałe paznokcie nakładam dwie warstwy białego koloru, każdą utwardzając w lampie. Następnie pokrywam biały kolor topem, ale nie utwardzam go w lampie. Na kartce wylałam biały i czarny kolor, które mieszam ze sobą i nakładam na nieutwardzony top. Robię krzywe linie i gdy efekt mi się podoba to utwardzam w lampie. Wszystkie paznokcie pokrywam matowym topem i utwardzam. Na to oliwka na skórki i gotowe :)



I jak Wam się podoba?
Może macie jakieś pomysły na paznokcie, które chciałybyście zobaczyć?

Pozdrawiam


18 komentarzy:

  1. kurcze ostatnio chciaam sobie zorbić mat na panzokciach ale to nie dla mnie chyba jednak :D pani mi nawet zorbiła matt a ja stwierdziłam, że jednak chcę błysk haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie kolorystyczne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki. Ja juz od prawie 2 lat jedynie lakiery jakie stosuje to hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. marmurek wyszedł super - uwielbiam takie stylizacje paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są! Chciałabym umieć wykonywać takie cudeńka:*

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś próbowałam tego zdobienia ale niestety mi nie wyszło. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marmurki zawsze pięknie się prezentują!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony kolorek mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za efektem marmurku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam marmurki, piękne połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń