15 listopada 2019

68. Paznokcie na Hallowen


Hej :)

Tak wiem, że Hallowen już był jednak w tym roku się spóźniłam. Obiecuję jednak, że w następnym roku stylizacja pojawi się w październiku :)


Do stylizacji użyłam następujących produktów:

- Semilac - Strong White - 001
- Semilac - Black Diamond - 031

- Semilac - Intense Red - 027

Jak to zwykle bywa zaczęłam od przygotowania płytki paznokci tzn. wycięłam skórki, wypiłowałam i zmatowiłam paznokcie. Na to nałożyłam primer, następnie bazę, którą utwardziłam w lampie. Wszystkie paznokcie pokryłam dwoma warstwami czarnego koloru, każdą utwardzając w lampie. Następnie 4 paznokcie w jednej i drugiej ręce pokryłam matowym topem i również wsadziłam do lampy. Na matowych pazurkach przy pomocy sondy i czerwonego koloru namalowałam zacieki, które przypominają krew. Gdy efekt mi się podobał utwardzałam w lampie. Następnie dodałam trochę białego koloru, aby zyskać efekt trójwymiarowości, co również utwardziłam w lampie. Czerwone zacieki pokryłam błyszczącym topem i utwardziłam w lampie. Tak oto 8 paznokci zostało gotowych. Wróciłam do 2 paznokci, które mi zostały i zaczęłam od namalowania białej plamy. Nałożyłam 3 warstwy białego koloru każdą utwardzając w lampie. Następnie sondą i czarnym kolorem namalowałam oczy, nos i usta i utwardziłam w lampie. Tak właśnie powstał duch. Oczywiście całość pokryłam błyszczącym topem i utwardziłam w lampie. Dałam oliwkę na skórki i gotowe :)


Tak prezentuje się stylizacja:




Mam nadzieję, że się podoba :)


Pozdrawiam



11 komentarzy: